- Meddelanden
- 345
- Mottagna reaktioner
- 236
- Poäng
- 396
Lite mörkrädd blir man!!Låter märkligtmen knäppisar finns väl överallt
![]()
Lite mörkrädd blir man!!Låter märkligtmen knäppisar finns väl överallt
![]()
Ja faktisktLite mörkrädd blir man!!

Ladda ner OpinionAPP. Har tipsats om nånstans på forumet. Undersökningar ger inga stora pengar men många bäckar små...Att besvara enkäter är nog ett bra tips, inte sett det tipset i tråden. Finns en sajt som heter "Betalda Enkäter Online" som verkar seriös efter ha gått igenom hemsidan. Enligt rubriken kan man "tjäna upp till 3 900 kr* per månad på din fritid". Notera att det finns en asterisk där så det är väl antagligen villkorat mot att man besvarar i princip samtliga enkäter.
Har ej testat själv men om det kan bringa någon en extra slant i månader så blir jag glad.
Jag och ett gammalt ligg sålde använda trosor på Instagram. Det förutsätter ju att man pallar vara lite aktiv men efter att ha skrapat ihop typ 2k följare så rullade det in nya kontinuerligt. Ja, och sedan så ska man ju vilja lägga ut utmanande bilder på sig själv eller någon annan. Arbetsfördelningen var att tjejen, och ibland jag, tog bilder på henne och skrev någon rad. Sedan var det inte mer än att handla ett tiopack på H&M, vänta på att hon skulle hinna använda de och sedan drog jag över till henne, stoppade ner ett par per kuvert och postade iväg. Själva tidsåtgången var minimal. När vi hade fått rull på det tror jag inte vi jobbade med detta mer än någon timme i veckan och vi tog 500 spänn per par. Jag tog 200, hon 200 och vår målis fick en hundring. Jag har låga omkostnader och hade lätt kunnat leva på det när det gick som bäst.
Nej fy
Har anmält inlägget inte ditt onetwo men den som skrev tidigare inlägg lät så sjukt men inget händer. Man tycker väl att det med begagnade stringtrosor passar här urk