Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har ni tips på hur man kan tjäna extra pengar

Tusen tack för svar, har reggat mig på massa undersökningssidor och paneler osv och nu väntar jag på min första miljon.

Eller inte, verkar vara mycket jobb för lite pengar men det är bättre än inget :-D

Det finns något som heter mystery shopper. Det ger sällan rena pengar (ibland dock) men du kan t ex få i uppdrag att handla i en matbutik och får tillbaka t ex 200 kr av summan om du visar kvittot. Du får handla vad du vill.

Andra gånger ska du besöka en resebyrå eller provköra en bil, då får du rena pengar.

Ger inga stora pengar och du måste kolla massa saker och fylla i protokoll mm. Men under min studietid tyckte jag det var ett lätt och praktiskt sätt att få lite "gratis" mat (eller godis ;) och en liten extra summa nu och då.

Det finns något som heter mystery shopper. Det ger sällan rena pengar (ibland dock) men du kan t ex få i uppdrag att handla i en matbutik och får tillbaka t ex 200 kr av summan om du visar kvittot. Du får handla vad du vill.

Andra gånger ska du besöka en resebyrå eller provköra en bil, då får du rena pengar.

Ger inga stora pengar och du måste kolla massa saker och fylla i protokoll mm. Men under min studietid tyckte jag det var ett lätt och praktiskt sätt att få lite "gratis" mat (eller godis ;) och en liten extra summa nu och då.

Jaha, är det DET som är mystery shopper!! Alltid undrat. :)
Tack för tipset, låter helt klart bra :)

Tjena,
Jo det är ju så då att jag har skuldsanering, ganska nyligen fått det.
Jag jobbar heltid och gör vad jag kan där, har även flera barn, varav ett med funktionshinder, så jag har väldigt svårt att vara borta på oregelbundna tider osv, det går helt enkelt inte.
Jag bara måste hitta ett sätt att tjäna lite, bara lite mera pengar, inte för mycket så det blir någon påverkan på skuldsaneringsbeslutet.
Missförstå mig inte, jag är inte ute efter att komma undan och ljuga. Tycker bara det är tungt (även dock mycket lättare än med löneutmätning!) och en enda tusenlapp extra skulle hjälpa. Inte ens varje månad utan bara då och då. Har tex nu haft två födelsedagsbarn på en månad och hejsanhoppsan vad det kändes i plånboken.
Jag läste en gång på ett forum om att man tex kan vara med i paneler, undersökningar osv på internet eller med appar, och på så vis tjäna någon tusenlapp i månaden.
Är det någon som vet nåt om det?
Jag har sökt på nätet såklart men OMG, när man googlar på "tjäna extra pengar" , HAHAHHAHAHAHAHAH! Där klickar man inte hur som helst. :-D Man vill ju inte heller registrera sig var som helst om man inte vill ha tips på penis enlargement pills i mailboxen. :-D

Tips någon?

(ja jag har använt sökfunktionen. men det var mest inlägg från 2014 samt långa trådar som jag ej orkar läsa igenom)
Blir inga tusenlappar och de flesta ger typ en trisslott eller nåt annat.

Jag rekommenderar att du söker hos Lions och majblomman. Kolla också in pankpraktikan, där finns förslag.

Lider med dig, lever lika snålt här och är galet orolig över kommande födelsedagar och jul... Fyfan vilken ångest detta med pengabrist kan ge!!!!

Kan tipsa om appen Flarie om ni inte har den, tjäna poäng på små spel och byt in mot produkter hos Coop, Willys, Pressbyrån. Jag "finansierar" mitt "Coca-Cola beroende" så

Jag kör undersökningar. Blir nog snitt 3-4000 på ett år. Har 28 paneler och kan ta ut pengar när man har kommit upp i 50 kr, 75 kr eller 99 kr beroende på vilken panel!

Jag kör undersökningar. Blir nog snitt 3-4000 på ett år. Har 28 paneler och kan ta ut pengar när man har kommit upp i 50 kr, 75 kr eller 99 kr beroende på vilken panel!
Vilka är du med i? Tycker sällan det ger pengar rakt av utan presentkort och trisslotter typ

Vad jag sett på de politiker jag lagt Löneutmätning på verkar det vara frågan om 700-1500 per dag
När jag satt i kommunfullmäktige för x antal år sedan handlade det om ca 350 kr plus milersättning per gång. Man kunde också få Tim ersättning om man var tvungen att avstå ifrån sitt ordinarie arbete, men bara för de timmar man faktiskt var tvungen att avstå ifrån. Våra möten låg oftast på kvällstid.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp