Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har ni någon passiv inkomst eller sidoinkomst?

Tänkte det kan bli en sån där grej som kan bli dyrt när skatteverket av någon anledning upptäcker det.
Har 2 sådan för närvarande där folk blivit upptaxerade och med skattetillägg. Bägge bostäder är på väg att säljas då dom inte har pengarna till de miljonkrav skv kommit med

Så är det givetvis, kommer registrera företag inom kort. Har inte hunnit tjäna så mycket ännu om man räknar ihop allt. Det är bara under det senare halvåret+ som jag börjat få ut lite som faktiskt gör en lite större skillnad.
Tänkte det kan bli en sån där grej som kan bli dyrt när skatteverket av någon anledning upptäcker det.
Har 2 sådan för närvarande där folk blivit upptaxerade och med skattetillägg. Bägge bostäder är på väg att säljas då dom inte har pengarna till de miljonkrav skv kommit med

Ja det stämmer, det var bara småpengar från början så det kändes bara jobbigt. Nu börjar det dock bli lite mer så det är väl dags att starta ett nytt enskild firma....
Segt, för jag avvecklade min enskilda firma för 4 år sedan. Och bokföring är så trist :D + Man får alltid vänta på skatteåterbäringen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp