Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har ni någon gång lämnat fel uppgifter för att få lån?

Skäms lite för det i efterhand, men vi fick bolån 2017 med väldig tajt lånekrav med tanke på våra då ganska låga löner.
Uppgav att vi bara var 2 st i ett sambo förhållande och hade skickat in lönespecifikationer till banken.
Bara den lilla detaljen att vi hade fått barn 3 dagar innan vi skrev under, dottern låg och sov i bilen utanför med morfar och frugan skulle gå på mammaledighet i 1 år...
Så den "lilla" detaljen undanhöll vi från banken då vi garanterat inte fått lån under de permisserna.

Sen visste vi att jag skulle stiga ganska snabbt i lön då jag var nyexad, jag fick inom 1 år 10 000 i höjd månadslön så allt var sen frid och fröjd.
5 snart 6 år senare bor vi fortfarande kvar, har nu 2 barn och har alltid betalat ränta och amortering i tid men visst var det lite tajt i början

Skäms lite för det i efterhand, men vi fick bolån 2017 med väldig tajt lånekrav med tanke på våra då ganska låga löner.
Uppgav att vi bara var 2 st i ett sambo förhållande och hade skickat in lönespecifikationer till banken.
Bara den lilla detaljen att vi hade fått barn 3 dagar innan vi skrev under, dottern låg och sov i bilen utanför med morfar och frugan skulle gå på mammaledighet i 1 år...
Så den "lilla" detaljen undanhöll vi från banken då vi garanterat inte fått lån under de permisserna.

Sen visste vi att jag skulle stiga ganska snabbt i lön då jag var nyexad, jag fick inom 1 år 10 000 i höjd månadslön så allt var sen frid och fröjd.
5 snart 6 år senare bor vi fortfarande kvar, har nu 2 barn och har alltid betalat ränta och amortering i tid men visst var det lite tajt i början
Samtidigt har ni ingen skyldighet att uppge att du är gravid. Men visst räknar man exakt på dagar är det fel där och då. Skönt att allt gick bra!:D

Man betalar, betalar, betalar...betalar t.ex. 100000 och har amorterat 5000,det är helt lagligt (man får skylla på sig själv)men frågan är om det är Moraliskt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp