Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Har ni haft dålig kredit men ändå fått låna?

Hej!

Jag är nyfiken på om någon vill dela med sig om vilka typ av förutsättningar ni haft när ni fått lån beviljat och utbetalt samt ifrån vilka aktörer på senare tid?

Jag har om någon frågar mig haft ca 35 uc förfrågningar skulder på 300k 10-13 krediter nyligen tagna under 1,5 års tid och blivit beviljad
trots dessa förutsättningar samt med en uc risk 44% och inga anmärkningar års 600K
Jag fick då:

40K hos Norrhmill
45K hos Ferratum
10K hos Flexlimit
10K hos Credifi
20K hos Vivus
6K hos Happy Cash
10K hos Lumify
20K hos brixo

är tyvärr en aktiv gambler och behöver ingen läxa då jag själv suttit mig i denna situation.. :*

Har själv dåligt kreditbetyg, inget skuldsaldo sen oktober förra året, 3 UC förfrågningar, 8 anmärkningar (3 försvinner nästa månad, 3 senare i september och resterande 2 nästa år. 62% UC betyg och sökte 3000 kr häromdagen men fick stenhårt nej hehehe.

haha nice att 3 st försvinner nästa månad! När försvinner dom andra anmärkningar öns om man får fråga ? Vart sökte du haha

haha nice att 3 st försvinner nästa månad! När försvinner dom andra anmärkningar öns om man får fråga ? Vart sökte du haha
Sökte på enklare (minimum 5k inte 3 hehe) har 3 som försvinner 12e Maj. 2 September och 1 i november (utmätning försök) sen sista 2 i april och maj nästa år så det är inte långt kvar... Hehe ska bli så skönt att vara helt kreditvärdig och känna en frihet på sätt och vis. Farligt?!?! Kanske men tror absolut inte det levt och lärt misstaget nu haha

Det är bara att du kan se ljuset ändå, som du sa de är inte långt kvar. Förstå sen när du är fri vad du kommer kunna göra.. 2024 är ditt år min vän ;)

PJUM fick jag beviljat 6500:- ifrån förra veckan, och jag har usla betyg, massor av förfrågningar, speltransaktioner osv. Dock inga anmärkningar eller skuldsalfo hos KFM.

Hej!

Jag är nyfiken på om någon vill dela med sig om vilka typ av förutsättningar ni haft när ni fått lån beviljat och utbetalt samt ifrån vilka aktörer på senare tid?

Jag har om någon frågar mig haft ca 35 uc förfrågningar skulder på 300k 10-13 krediter nyligen tagna under 1,5 års tid och blivit beviljad
trots dessa förutsättningar samt med en uc risk 44% och inga anmärkningar års 600K
Jag fick då:

40K hos Norrhmill
45K hos Ferratum
10K hos Flexlimit
10K hos Credifi
20K hos Vivus
6K hos Happy Cash
10K hos Lumify
20K hos brixo

är tyvärr en aktiv gambler och behöver ingen läxa då jag själv suttit mig i denna situation.. :*
När blev du beviljad av Flexlimit? :)

Hej!

Jag fick då:

40K hos Norrhmill
45K hos Ferratum
10K hos Flexlimit
10K hos Credifi
20K hos Vivus
6K hos Happy Cash
10K hos Lumify
20K hos brixo

är tyvärr en aktiv gambler och behöver ingen läxa då jag själv suttit mig i denna situation.. :
Hur kan du får dessa jag har års lön på 398k och får inget och en uc risk på 7% och sedan 10 förfrågningar på bisnode

PJUM fick jag beviljat 6500:- ifrån förra veckan, och jag har usla betyg, massor av förfrågningar, speltransaktioner osv. Dock inga anmärkningar eller skuldsalfo hos KFM.PJUM fick jag beviljat 6500:- ifrån förra veckan, och jag har usla betyg, massor av förfrågningar, speltransaktioner osv. Dock inga anmärkningar eller skuldsalfo hos KFM.
PJUM fick jag beviljat 6500:- ifrån förra veckan, och jag har usla betyg, massor av förfrågningar, speltransaktioner osv. Dock inga anmärkningar eller skuldsalfo hos KFM.
Okej okej, har själv försökt med PJUM men jag förstår inte på mig gällande kredit upplysningar från SAFENOD har bra betyg men får inte efter två försök. Så ger upp. Vad ligger månads betalningen på?

Hur kan du får dessa jag har års lön på 398k och får inget och en uc risk på 7% och sedan 10 förfrågningar på bisnode
Det är det jag säger? Dom lånar ut hej vilt.. finns ingen bra struktur att förhålla sig till. Känns som ett lotteri ibland ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp