Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har nån erfarenhet av komplett bank ?

Undrar om nån har släppt sitt lån till inkasso? Har idag blanco lån hos dem och har betalat bara ränta sedan 2017 har varit i kontakt med dem men de vill inte sänka räntan alls, man blir så ledsen när jag varje månad betalar 8000kr men lånet är alltid samma, så undrar om jag släpper det till inkasso kan jag få bättre betalningsplan? Har idag en skuld på 496000kr hos dem. Om nån vet ngt vore så tacksam.

Bara samma dåliga erfarenhet som du har, kontaktade dem i ett försök att få ner räntan, men detta var helt omöjligt

Undrar om nån har släppt sitt lån till inkasso? Har idag blanco lån hos dem och har betalat bara ränta sedan 2017 har varit i kontakt med dem men de vill inte sänka räntan alls, man blir så ledsen när jag varje månad betalar 8000kr men lånet är alltid samma, så undrar om jag släpper det till inkasso kan jag få bättre betalningsplan? Har idag en skuld på 496000kr hos dem. Om nån vet ngt vore så tacksam.
Kolla vilken inkasso de har , annars får man problem med avbetalningsplan , vissa inkasso som de vill att du betala sin skuld väldigt fort annars de hotar dig med kronofogden

Kolla om det e inte med Lowell min kompis som släppt från Brocc 120 000kr nu vill de att han betala 12700kr per månad annars de skicka till kronofogden!

Bankerna ger ju instruktioner till inkassobolagen, så vilket inkassobolag det blir är inte så relevant

De använder sig av Modhi inkasso.
Mitt lån hamnade där iaf, vet inte hur de är att ha att göra med då jag aldrig hann få nått från dom innan beviljad skuldsanering.

Jag har inte upplevt mohdi som gäldenär, men upplevelse i övrigt är att dom är ganska offensiva.

Ok för läste lite och står att de använder sig av axactor inkasso men de kanske inte stämmer

Kan man höja lånet hos dessa? Efter hur många månader?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp