Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

har mina päron rätt att gå till min bank o kolla mitt konto??

Jag hade ett helvete me min ekonomi förut då allt spåra ur. Hade underbara föräldrar som hjälpte mej ur skiten. Dom tog ett lån åt mig via sin bank o betala av allt. Varje månad dras de nu en summa från mitt konto till deras konto som betalar av på lånet. Grejen va den att ja drog på mig lite små skit iaf som ja nu nästan betalat av. Mina päron ska till banken framöver för o diskutera lånet o lösa in det..dom har en person där som har hjälpt till med detta. Nu e min fråga...kan den bank personen som jobbar där logga in på mitt konto om mina föräldrar ber om det?????? Elr måste dom ha min tillåtelse? Detta e väldigt jobbigt för mej då ja e livrädd att dom ska se att ja klanta till mig lite :(

Lite orolig skulle jag nog vara. Dom får inte lämna ut uppgifter om någon annan person om du är myndig pg a banksekretess. MEN ofta blarrar tjänstemännen på banken på och om dina föräldrar frågar finns en risk att dom bryter mot sekretessen omedvetet. Det bästa är förstås att du lägger korten på bordet INNAN dom går dit.

Lycka till!

Jag ringde banken o fråga o då sa dom att de e förbjudet o göra så dvs man får inte logga in på nån annans konto o kolla om personen inte gett tillåtelse? :( ska jobba häcken av mig nu o betala bort de sista...har 3 månader kvar...:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp