Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har löneutmätning o vill begära förskott av skatten,går de tro?:/

Idag ska jag förbi skatteverkets kontor o fylla i en ansökan om o få skatteåterbäringen i förskott som jag vill ska gå till kronofogden. Har 26 tusen kr i löneutmäting o vill betala bort så mkt som de går :/

Lämnde in en ansökan för 5 år sedan då jag hade inkasso skulder o då va det inga problem o få skatteåterbäringen i förskott...dock va ja tvungen o skicka in bevis på att jag hade inkasso skulder.

Hur lång är handläggnings tiden? Samt e det stor chans att man kan få återbäringen tidigare pga av skulder?

Det tar inte alls många dagar. Skulder hos kfm är ett av kraven för att då förtidsåterbetalning, så det bör inte vara några problem.

Håller tummarna...Men kan man få veta i förväg på skattekontoret hur mkt man ska få tillbax på återbäringen? Går ju o se i kivra appen runt 7e mars om ja inte mins fel men om dom kan kolla åt än tidigare??

Håller tummarna...Men kan man få veta i förväg på skattekontoret hur mkt man ska få tillbax på återbäringen? Går ju o se i kivra appen runt 7e mars om ja inte mins fel men om dom kan kolla åt än tidigare??

Tror inte du får reda på det i förväg utan det kommer stå med i beslutet. Så var det för min make förrförra året i alla fall. Tog endast två dagar att få beslutet så det går undan!

Varför begära att de betalas in i förtid till KFM? Spelar det verkligen någon roll för dig?

Nu handlar det ju iofs inte om jättelång tid tills hon får sina skattepengar ändå, ca 2 mån bara om det inte skulle gå vägen med förtidsutbetslning

Har lämnat in ansökan nu och efter helgen får jag besked. Hon trodde inte jag skulle bli nekad iaf...får jag tebax en stor återbäring så försvinner löneutmätingen liite snabbare tänker jag o sen den där jäkla räntan som tickar på ush.

Tror inte du får reda på det i förväg utan det kommer stå med i beslutet. Så var det för min make förrförra året i alla fall. Tog endast två dagar att få beslutet så det går undan!

Hon på skatteverket kunde inte se hur mkt jag skulle få tillbax iaf utan jag skulle få besked efter helgen nån gång...

Oj 2 dagar de va fort...fick ni brev hem från skatteverket då att det var betalt elr ringer dom??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp