Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har kfm tagit pengar från ditt konto?

Jovisst, men man behöver ibland pengar till annat. Som tex tandläkaren. Det var flera år jag inte gick dit och när jag väl gick dit behövde tandläkaren dra ut en tand och laga 4 hål + att jag behövde ha en bettskena. Det gick på en massa tusen. Tur att jag hade jobbat en massa extra och sparat pengarna på min mans sparkonto!

Jag tycker bara att ett litet sparande borde man får ha.

Jovisst, men man behöver ibland pengar till annat. Som tex tandläkaren. Det var flera år jag inte gick dit och när jag väl gick dit behövde tandläkaren dra ut en tand och laga 4 hål + att jag behövde ha en bettskena. Det gick på en massa tusen. Tur att jag hade jobbat en massa extra och sparat pengarna på min mans sparkonto!

Jag tycker bara att ett litet sparande borde man får ha.

Tandläkarkostnader förutom en vanlig undersökning får man behålla pengar för i en löneutmätning, man kan få nedsatt belopp eller anstånd under ett antal månader för att kunna betala nödvändig tandvård.

Jo det vet jag. Men då måste man få ett kostnadsförslag först samma med glasögon. Och då förstår väl tandläkaren och optikern att man har löneutmätning. Inte alltid man vill att massa folk ska veta om det.

Är det kfm som kollar ens konto eller banken som säger till?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp