Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har KFM glömt bort mig?

Ja därför jag reagerade och skrev hit för jag tyckte det verkade märkligt. Jag har dock sparat undan den del av lönen som skulle vara till löneutmätning så ifall de vill ha det inbetald i efterhand går det bra

Ja därför jag reagerade och skrev hit för jag tyckte det verkade märkligt. Jag har dock sparat undan den del av lönen som skulle vara till löneutmätning så ifall de vill ha det inbetald i efterhand går det bra
Men om de inte vill eller frågar något har du ett bra buffert. Lycka till i alla fall!

Jag fick också avslag efter inledande skuldsanering och haft löneutmätning innan. Fick löneutmätning igen efter 3 månader.

Hela tiden?Vågar du ta dem och spendera?Konstigt, tycker det är felaktigt för det får en att ansöka om skuldsanering så ofta som möjligt.
Varför skulle man inte? Pågår ingen utmätning så är det TS pengar att göra som hen vill med...
Jag hade skrivit in samtliga lån i ansökan dvs. Även det som togs i maj 2024. Fick inledande sen avslag när de uppmärksammade att senaste lånet var taget så nära inpå ansökan.

Tack för de fina orden! Inga nya lån sedan 2024 så hoppas jag ska få igenom skuldsaneringen förr eller senare. Har skuld på omkring 1 200 000
Hoppas inte på för mycket.
Jag gick i borgen på ett lån 2023. Och det var för närapå så nu är nästa uppe början av 2026 antar jag så får vi se vad dem säger då.

Varför skulle man inte? Pågår ingen utmätning så är det TS pengar att göra som hen vill med...

Hoppas inte på för mycket.
Jag gick i borgen på ett lån 2023. Och det var för närapå så nu är nästa uppe början av 2026 antar jag så får vi se vad dem säger då.
Nästan 3 år, det borde vara tillräcklig distans för f..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp