H
hjälpmig
Gäst
Poäng: 0
Hej!
Jag behöver verkligen hjälp med era tips kring vad jag kan göra för att förbättra min kreditvärdighet eller få ett samlingslån.
Mina förutsättningar:
322 000 kr i deklarerad inkomst
4 ff UC - alla går ut om 8 månader.
Underskott: 106 600 kr
Inga betalninganmärkningar
Bolån tyvärr hos Bluestep på 1 770 000 kr(dock stort övervärde i bostadet)
Lån på UC: Bluestep (reggade som bolån), Northmill 30 000 och Brixo 3000.
Riskprognos 6,06 %
Har jag några möjligheter att få ett samlingslån på 65 000 kr så att jag kan lösa bland annat Northmill, Brixo och små krediter?
Hur mycket tror ni att det hjälper min riskprognos att fullbetala Northmill och Brixo och avsluta de krediterna? Det blir då bara bolånet hos Bluestep som kommer att synas på UC.
Hur snabbt ändras betyget efter att jag betalt dom och avslutat dom?
Alla tips och råd välkomnas! Help
En sidofråga är vad ni tror om mina chanser att byta bolånet. Finns det någon möjlighet? Som tidigare nämnt finns ett stort övervärde i bostaden.
Jag behöver verkligen hjälp med era tips kring vad jag kan göra för att förbättra min kreditvärdighet eller få ett samlingslån.
Mina förutsättningar:
322 000 kr i deklarerad inkomst
4 ff UC - alla går ut om 8 månader.
Underskott: 106 600 kr
Inga betalninganmärkningar
Bolån tyvärr hos Bluestep på 1 770 000 kr(dock stort övervärde i bostadet)
Lån på UC: Bluestep (reggade som bolån), Northmill 30 000 och Brixo 3000.
Riskprognos 6,06 %
Har jag några möjligheter att få ett samlingslån på 65 000 kr så att jag kan lösa bland annat Northmill, Brixo och små krediter?
Hur mycket tror ni att det hjälper min riskprognos att fullbetala Northmill och Brixo och avsluta de krediterna? Det blir då bara bolånet hos Bluestep som kommer att synas på UC.
Hur snabbt ändras betyget efter att jag betalt dom och avslutat dom?
Alla tips och råd välkomnas! Help

En sidofråga är vad ni tror om mina chanser att byta bolånet. Finns det någon möjlighet? Som tidigare nämnt finns ett stort övervärde i bostaden.