Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har jag klantat mig med semesterersättning under skuldsanering?

Sa verkligen KFM att Du skulle skippa betalningen i Januari? Låter otroligt konstigt…

Om du kunde ringa in och pratat med handläggaren angående omprövningen så kan ju alla som sökt omprövning och väntat i flera månader bara ringa in och få sin betalplan ändrad....låter lite konstigt enligt mig...när man hör hur andra får vänta på besked.

Har pratat med min handläggare och det var ett mycket trevligt samtal.

Jag ska betala in det jag bar back med, hon struntade i dom där semesterersättning utan hon gav mig en summa och så strök hon januari betalning för jag hade tufft med flytten.

Väntar nu på nytt beslut.

Kan man lita på att vad som sagts journalförts ?

Mvh

som jag skrev så ska du betala enligt plan dvs betala in det du inte betalt enligt den gamla betalplanen och om du fått en ny hädanefter betala vad som anges i den planen…

Du får inte en betalplan muntligt via telefon…

Om du kunde ringa in och pratat med handläggaren angående omprövningen så kan ju alla som sökt omprövning och väntat i flera månader bara ringa in och få sin betalplan ändrad....låter lite konstigt enligt mig...när man hör hur andra får vänta på besked.
Fast jag har väntat i 5 månader nu.

som jag skrev så ska du betala enligt plan dvs betala in det du inte betalt enligt den gamla betalplanen och om du fått en ny hädanefter betala vad som anges i den planen…

Du får inte en betalplan muntligt via telefon…
Fick allt bekräftat på mailen .

Tack så mycket alla för era inputs. Otroligt tacksam. Kommer få ett nytt beslut skickat till mig och allt verkar var i sin ordning som det ser ut i dagsläget.

Önskar alla en trevlig fortsatt kväll!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp