Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har jag en chans för samling ,tacksam om ni hjälpa mig

Hej på er alla !!
Tror ni att jag har möjlighet å samla ihop 230.000
Förutsättningar
En anmärkning tills 20mars 2020
Kreditvärdighet 2.6
Ff 15 varav en försvinner nästa vecka ,troligen gör ikke så stor skillnad på risk prognos.
tror ni att jag ens chans med tanke på anmärkningen och ff som jag har idag??
Väldig tacksam för svar

Hej på er alla !!
Tror ni att jag har möjlighet å samla ihop 230.000
Förutsättningar
En anmärkning tills 20mars 2020
Kreditvärdighet 2.6
Ff 15 varav en försvinner nästa vecka ,troligen gör ikke så stor skillnad på risk prognos.
tror ni att jag ens chans med tanke på anmärkningen och ff som jag har idag??
Väldig tacksam för svar

Menar du 2021? För 3mars 2020 har redan varit. 15 förfrågningar ställer ju till det enormt. Vad har du för inkomst? Hur mycket i skuld totalt, är 230 allt?

Tror tyvärr det blir svårt

Om du väntar ut merparten av dina ff och din anmärkning har du definitivt goda chanser (under 1,0 tror jag om du inte drar på dig fler ff).

Sök i mars 2021? Ditt betyg är alltså 2.6% (bra) med 15 ff och en anmärkning? Imponerande ändå.

Om du väntar ut merparten av dina ff och din anmärkning har du definitivt goda chanser (under 1,0 tror jag om du inte drar på dig fler ff).

Sök i mars 2021? Ditt betyg är alltså 2.6% (bra) med 15 ff och en anmärkning? Imponerande ändå.
Jag haft väldigt tufft lägge på så lång tid och lyckades lösa massor med dåliga lån som ingen önskas sig ha tx ferratum,loanstep , via konto, klarna båda kort å credit köp mm detta var från lönen tjänar ganska OK 24-25 tkr före skatt
Ni kan gärna ta en titt på min första inlägg för ett sedan den kan lungt säga att va ren helvette
Har man vilja och ändra sig så kan man förstås lyckas och varje månad håller jag borta från lån och krediter så blir min UC bättre och bättre och därmed öka chansen till att samla ihop allt i ett lån .
Tack för att ni finns

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp