Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har jag även chans att testa ?

Jag tycker att det har blivit allt vanligare att låneansökningar blir godkända hos låneförmedlarna men sedan avslag när långivaren gör en egen granskning via egen UC. Jag undrar om låneförmedlarna tjänar något på här.
Minns jag rätt så var det inte så här förr och det var lättare att få lån via låneförmedlare, att de inte alltid gjorde ny granskning utan gick bara på den UC’n och bedömning som låneförmedlaren hade tagit.
Dvs, de erbjudanden man fick hos låneförmedlaren var alltid garanterade.

Senast ändrad:
Jag tycker att det har blivit allt vanligare att låneansökningar blir godkända hos låneförmedlarna men sedan avslag när långivaren gör en egen granskning via egen UC. Jag undrar om låneförmedlarna tjänar något på här.
Minns jag rätt så var det inte så här förr och det var lättare att få lån via låneförmedlare, att de inte alltid gjorde nya granskning utan gick bara på den UC’n och bedömning som låneförmedlaren hade tagit.
Dvs, de erbjudanden man fick hos låneförmedlaren var alltid garanterade.
Är nog att det kommit med att dem kan kolla kontot och sånt mer nu. Så dem kan ge avslag till dem med massa spel/smslån som dem inte kunde se innan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp