Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har jag även chans att testa ?

Hej,
Jag vill samla lån och försöka ”överleva ”
Just nu sitter jag i väldigt dåligt situation pga spelmissbruk, tyvärr. Jag stängde alla konto i alla spel bolag överallt och spara min bank id så jag ska aldrig kunna spela igen i mitt liv.
Just nu betalar jag för mycket varje månad så jag vill samla så mycket det går.
Min Uc- katastrofalt 44,6
17 ff sista 12 månader
690 k lån totalt på Uc och runt 100 k utanför Uc.
440 k inkomst per år,
Jag får ut 35 varje månad plus jag får runt 3000 på side jobb.
Ska jag testa via Lendo att samla någonting bara att minska lite annars jag kan inte betala allt varje månad eftersom jag ligger efter med hyran och även en månad med Swedbank som är på 4500 ( jag har 90 k där kvar?

Spelberoende är det värsta som finns, den har förstört mitt liv. Jag har kämpat nu i över 2 år på behandling och det är mycket bättre trots att jag har haft 2 återfall.
Jag har förlorat 4 lägenheter pga spelmissbruk och hamnade på gatan. Men som tur hjälpte kommunen mig och nu har jag kontrakt via dem.

Det är bra att du spärrade Bank ID, det hjälpte mig men man kan ändå komma runt det om man har bankdosa, så mitt tips är att du ger det till någon i familjen som ska hålla koll på din ekonomi.
Mitt tips är att du först söker hjälp och går på behandling. Jag har lovat mig själv och andra 100 gånger att det bli aldrig mer men det blir det ändå. Det spelar ingen roll om du samlar lån om du sen spelar igen.
Sen tror jag att ff sätter stop för samlingslån. Klarar du på något sätt att vänta ut att ff försvinner? Tycker inte du ska ta ff i onödan. Sen undrar jag hur tänker du söka lån utan Bank ID? Går det ens? Man behöver Bank ID till allt tyvärr.

Jag har spärrat bank id för spel bolaget, inte för allt annat.
Jag sökte via Zmarta och jag fick erbjudande från Equilo på 120 k .
Jag gick igenom och signerade avtalet. Vad händer nu, kan det blir avslag efter allt?
Det ska rädda mig om allt går bra med lånet.

Jag hoppas att det blir godkant, de kollade inte mina transaktioner vis Tink eller liknande så bara Uc som dom sa redan.När jag signerade jag fick sms tack för ansökan,vi hör av oss under dagen.Jag tror någonstans 80/20 att det bli godkänt.

Vad hände?

Jag hoppas att det blir godkant, de kollade inte mina transaktioner vis Tink eller liknande så bara Uc som dom sa redan.När jag signerade jag fick sms tack för ansökan,vi hör av oss under dagen.Jag tror någonstans 80/20 att det bli godkänt.
Fick du godkänt?

Nej, jag fick avslag via sms

Vet inte , fick bara sms att dom kan inte bevilja lån, tyvärr

Vet inte , fick bara sms att dom kan inte bevilja lån, tyvärr
För dålig UC och många förfrågningar. Du behöver ha en säkerhet eller någon som kan gå in som borgensman eller medlåntgare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp