Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har inte så mycket att tillföra längre..

Hej vänner!
Jag kommer inte vara så aktiv här på forumet längre.
Jag känner att jag inte har så mycket att tillföra längre. Har inte lånat pengar på nästan 1,5 år nu och villkor ändras, vilken kreditupplysning som tas ändras oxå.
Sen har jag accepterat att det är ingen idé att kolla hur min Uc ser ut hela tiden mm!
Nu ska ja skaffa andra rutiner och läsa sånt som bygger upp mig som person!
Jag kommer nog aldrig ta mig bort från KFM, men har lärt mig att njuta av det enkla, underbara ting som finns överallt. Frid med mig själv!

Har fått min dom och kommer väl alltid att finnas i brott och DNA registret nu. Men det gör inget, jag kommer aldrig göra om detta!

Men jag önskar er lycka till med allt som ni står inför er var och en! Lycka till i livet!
Kramar från mig!

Tack så mycket Nystart för ditt engagemang, jag har läst många av dina över 900 inlägg, hoppas att du får ordning på allting framöver, du har varit en tillgång, i alla fall för mig. Har nyss skaffat en profil härinne men har läst på forumet länge. Allt gott till dig i framtiden.

Tack så mycket Nystart för ditt engagemang, jag har läst många av dina över 900 inlägg, hoppas att du får ordning på allting framöver, du har varit en tillgång, i alla fall för mig. Har nyss skaffat en profil härinne men har läst på forumet länge. Allt gott till dig i framtiden.
Tack ❤️

Hej vänner!
Jag kommer inte vara så aktiv här på forumet längre.
Jag känner att jag inte har så mycket att tillföra längre. Har inte lånat pengar på nästan 1,5 år nu och villkor ändras, vilken kreditupplysning som tas ändras oxå.
Sen har jag accepterat att det är ingen idé att kolla hur min Uc ser ut hela tiden mm!
Nu ska ja skaffa andra rutiner och läsa sånt som bygger upp mig som person!
Jag kommer nog aldrig ta mig bort från KFM, men har lärt mig att njuta av det enkla, underbara ting som finns överallt. Frid med mig själv!

Har fått min dom och kommer väl alltid att finnas i brott och DNA registret nu. Men det gör inget, jag kommer aldrig göra om detta!

Men jag önskar er lycka till med allt som ni står inför er var och en! Lycka till i livet!
Kramar från mig!
Jag önskar dej all lycka! Mycket intressant och lärorikt med dina inlägg, kommer att sakna dem, men förstår hur du tänker. Jag kollar inte UC heller numera, mer än för att följa skuldsaldot (som inte krymper nämnvärt trots löneutmätning på 25 tkr/månad). Jag har också, precis som du, funnit sinnesro, och inte heller lånat något på två år. Många kramar till dej!

Stort lycka till! Jag tror att när du byggt upp dig så kommer du att inse hur värdefull du är och lämna din man som verkar vara en elak person! Vissa saker löser sig av sig själv med tiden.
Jag vill gärna tro att du kommer att finna lycka och riktig kärlek i livet igen.
Kram :)

Stort lycka till med allt Nystart! Har som många andra här läst dina inlägg och hejat på dig (inte på din man). Njut av framtiden som kommer bli ljus!
MVH/Laika

Tack alla för så fina ord! Jag hoppas er allt gott i livet och hoppas vi alla kommer ur dessa fällor. Kämpa på och lycka till med alllt! Många kramar

Var rädd om dig nu Nystart!
Njut av livet och glöm inte oss härinne för vi glömmer inte dig.
Du är en bra person som står för den du är.

Även jag vill önska dig lycka till och hoppas och tror att allt en dag kommer vända till det bättre för dig, du förtjänar så mycket mer. Tänk tillbaka bara vilken resa du redan gjort och långt du kommit med dig själv, vilken insikt både när det gäller dig själv, din man och vad som faktiskt är viktigt för dig. Jag vill tacka för att jag fått tagit del av en liten bit av din resa och är helt säker på att du är en helt fantastisk, stark, självständig och vacker kvinna. Den dagen du kommer till insikt med det själv är det du som fortsätter med huvudet högt och en erfarenhet rikare.
Känner precis som du att jag inte längre har något att tillföra och är inne allt mer sällan, men jag hade aldrig kommit så långt utan alla fina människor här inne och är inte riktigt redo att släppa taget än, jag måste någonstans se att det löser sig för alla kämpar här inne. ❤️ Massor av kramar till dig och lycka till nu ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp