Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

har haft skuldsanering snart 1 år - Fråga vad ni vill veta

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Du har rätt att han inte borde blivit beviljad en skuldsanering men du har absolut inte rätt att han borde skämmas, om jag varit i hans ställe skulle jag också göra samma som han.
hmm har du någon utbildning inom detta ? eller vad är det som gör dig mer kvalifiserad att göra bedömningen att KMF har gjort fel när du 1. inte vet vilka summor det handlar om. 2. inte vet hur skulder har uppkommit ? :)

detta är inget påhitt... detta handlar inte bara om regler utan även lagar...

Strunt i avundsjukan, du har fått ett guldläge.
Med kloka investeringar och lite envishet kommer du att ha ett bra avslut om fyra år.

Garanterar men jag tror inte du hade suttit och skrutit om det.
Han borde skämmas för att han använder sin mors bil ….kul om den beslagtogs….?
Vill han skryta så låt han isåfall behöver inte lägga dig i det :) sen nej inget att skämmas över har fått en ny chans och ska bara njuta och ta till vara på den.
Bilen kan inte beslagtags då han har sanering (om inte hans mor har utmätning)

Vill han skryta så låt han isåfall behöver inte lägga dig i det :) sen nej inget att skämmas över har fått en ny chans och ska bara njuta och ta till vara på den.
Bilen kan inte beslagtags då han har sanering (om inte hans mor har utmätning)
handlar inte om att skryta. handlar mer om att kanske folk som sitter i samma skit jag gjorde för 1.5 år sen kanske vågar att göra sin ansökan, sedan att jag kanske lär mig något från denna tråd som jag kan ta med mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp