Vad är anledningen till att Du inte skulle acceptera skuldsanering om försäljning vore nödvändig?jag köpte bostaden för 1 750 00 och marknadsvädet under min ansökan var detsamma , den är belånad till 1 599 000, KFM "bostadsrätten har enligt vår bedömning ett lågt nettoöverväde."
Men skulle jag behöva sälja den skulle jag aldrig ha accepterat skuldsaneringen.
som ni vet tar det ju väldigt lång tid från ansökan tills att man får beslutet, lägenheten går ju upp i värde om man har tur , skulle ju kunna sälja en bra tid och bli av med ca 35-55% av mina skulder., sälja bilen , Bo "hemma" och sedan kunnat betala av alla mina lånVad är anledningen till att Du inte skulle acceptera skuldsanering om försäljning vore nödvändig?
Ursäkta men jag tycker det är lite hänsynslöst att skriva att du får ut bonusar var 4.de månad på ca 10.000.min betalplan började i Mars 2024 , Jag äger en Bostad själv och kör bil till jobbet varje dag som min Mor äger
jag får ut Bonusar var 4e Månad på ca 10 000
ja tack , så under skuldsaneringen kommer jag även att ha Amorterat bort 177 000 krBra förutsättningar för en stabil framtid, grattis!