Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Har förstört mitt liv genom spel och snabba beslut, tips o råd?

Det är tyvärr dyra lån/krediter som förfallit och gått vidare till inkasso/KFM. Månadskostnaden kommer att öka betydligt mer än tidigare även om du lyckas upprätta nya avbetalningsplaner.

Det du behöver är väl egentligen ca 200 lax för att få situationen under kontroll. Har du testat alla alternativ? Föräldrar?

Annars återstår väl bara att släppa allt. Men det hade varit otroligt synd med tanke på att summan fortfarande är hanterbar, "bara" man hade kunnat få bort credifi, lumify och creditstar.
Jo jag vet, jag har ju lyckats fått avbetalningsplaner på typ alla men den totala summan är ju typ likvärdig med min lön, de går helt enkelt inte. Föräldrarna är uteslutet. Om inget mirakel händer så är släppa det ända alternativet, om man inte ska avsluta på något annat sätt.

Hej! Jag har varit där.. Dock med 1.4miljoner skulder som uppkomm mest av spelande. Berättade till hela familjen och några av bästa kompisar och sökte hjälp i kommunen båda angående spelande och skuldrådgivare. Nu lever jag med löneutmätning och hoppas en dag får skuldsanering. Kan ärligt att säga att som sämst mådde jag när jag dolde allt... NU har jag kunnat andas igen och leva. Lycka till med allt 🩵

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp