Typiskt att min absolut största skuld är hos Acaxtor då…Tror mig läst att Gothia stökat för många samt Alektum & Axactor.
Typiskt att min absolut största skuld är hos Acaxtor då…
Hur påverkas ens partner (gift) om man har en skuldsanering? Min partner äger bostaden och står på bolån själv och har inga andra skulder, fast bra inkomst. Jag har ganska bra inkomst men allt går till dyra lån som jag aldrig blir av med.Äh. Jag hade också dom i min betalplan med stort belopp ingen hade synpunkter.
Generellt tror jag väldigt få borgenärer motsätter sig. Det är väl om man har skulder i absoluta närtiden annars har dom ju inte så mycket att komma med.
Ni delar på utgifterna för boendet m.m,tillgångar kan dom ej göra något åt.Hur påverkas ens partner (gift) om man har en skuldsanering? Min partner äger bostaden och står på bolån själv och har inga andra skulder, fast bra inkomst. Jag har ganska bra inkomst men allt går till dyra lån som jag aldrig blir av med.
det jag undrar är hur påverkas ens partner och kan de göra något med bolån eller ens partners tillgångar?
Har 3 ärenden hos Gothia( Riverty) om totalt 200 000 kr drygt men de motsatte sig inget när betalplan ( dem får tillbaka 42.6 procent av skulden på de ärendena)Tror mig läst att Gothia stökat för många samt Alektum & Axactor.

Tror du att de är hårda när det gäller bil? Har också ansökt, har en bil som kostar 5700kr i månaden men pendlar till jobbet. Har ett barn med funktionanedsättning så behöver bilen till och från vårdenheter. Finns det chans att få 3 år istället för 5 när man har barn hemma på heltid?Hallå! Har fått betalplan på min skuldsanering som jag ringt in och godkänt. Men nu kommer dom att skicka ut förslaget till mina borgenärer som dom ska godkänna lr överklaga? Men vad gör kronofogden när dom efter det fattar ett beslut om skuldsanering? alltså om ingen motsätter sig betalplan hur stor chans är det då att kronofogden avslår min skuldsanering?