Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har dom gjort fel?

Såg att skuldsaneringen är på 7 november efter dagens uppdatering. Detta måste ju vara fel .. menar dom inte 7 oktober ?? Förra veckan var dom på 30 september .
Är dom på 7 november så borde dom ringt mej förra veckan då jag ansökte 3/11 .
Vad konstigt !!
Har dom skrivit fel datum då eller ??
//
Månny

Det är förmodligen tryckfelsnisse som varit framme. Det ska förmodligen stå 7/10.

Det är förmodligen tryckfelsnisse som varit framme. Det ska förmodligen stå 7/10.
Piuuu jag menar väl det !! Får hålla koll på om det rättas till då . 7/10 är en måndag så det borde ju vara blivit fel med 7/11z Fick en kalldusch

Piuuu jag menar väl det !! Får hålla koll på om det rättas till då . 7/10 är en måndag så det borde ju vara blivit fel med 7/11z Fick en kalldusch
Jag väntar också samtal. Min ansökan var inne 11/10 så jag hoppas det kommer denna veckan.

Jag väntar också samtal. Min ansökan var inne 11/10 så jag hoppas det kommer denna veckan.
Lycka till!

Handläggarna brukar vara 2-3 dagar före vad som står.
Det står 7 November men det ska givetvis vara 7 Oktober

Men majoriteten av handläggarna är säkert på ärenden från 9-10 Oktober.

Tror du får samtal imorgon senast torsdag om jag ska gissa.

Jag hade skickat in 4/10, mig ringde dem förra veckan på onsdagen.

Jag tyckte det gick bra. Han var väldigt hjälpsam, förstående, saklig och kunnig. Vet inte om det är till en för eller nackdel dock. :facejoy:
Men det är skönt att dom inte är skuldbeläggande . Hur lång tid pratade ni ? Jag sitter som på nålar .. snart min tur i kön !

Lycka till!

Handläggarna brukar vara 2-3 dagar före vad som står.
Det står 7 November men det ska givetvis vara 7 Oktober

Men majoriteten av handläggarna är säkert på ärenden från 9-10 Oktober.

Tror du får samtal imorgon senast torsdag om jag ska gissa.
Tänkte på de röda dagarna i påsk . Kanske det förlänger tiden med dessa dagar ? Räknar jag av dom dagarna blir mitt samtal 2a veckan i maj . Helt otroligt att det snart är dags !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp