Uppskattar verkligen att du tog dig tid att svara... trots aningen drygt!Är din tid så mycket värd att du vill betala för att slippa prata i telefon eller skicka in ett lönebesked? Annars tar du väl det med bäst ränta...
Det är tyvärr allt för bekant, inte bara vad gäller det företaget men generellt; det här att man inte kan lita på att något är bestämt eller att det finns dokumenterat på något sätt så att ”alla” på företaget vet.Big Bank har riktigt dålig kundtjänst. Just att dom har 1 avdelning för kundtjänst ( frågor om förseningar etc) Sedan en kundtjänst för direkt frågor om ditt nuvarande lån. Och INGET system däremellan som gör att dom vet vad dom lovat/sagt/bestämt tillsammans med dig som en kund! Har haft stora problem med dom när en anställd lovat mig betalningsfrimånad ( som dom INTE har ) men sedan fick jag fakturor på dubbla belopp månaden efter, vilket absolut inte var det vi kom fram till i telefon. Dessutom ringde deras andra kundstjänst mig 3 ggr om dagen för att påminna om betalning fast jag kommit överens med en annan anställd om att skjuta fram min betalning. Och så där höll det på i flera veckor. Dom pratar tydligen inte med varandra! Jag höll på att bli skickar till inkasso pga det. Och ändå var jag inte den som slarvat!