Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Har avbetalningsplan hos trustbuddy, beviljas nytt lån?

Angående avbetalningsplan och nytt lån.

Hej Forum användare.

Det är tyvärr inte möjligt att ansöka om ett nytt lån när man har en avbetalningsplan eller när lånet har gått vidare till inkasso.

När lånet är avslutat kan man ansöka på nytt.

Kontakta gärna vår support på mail eller telefon när ni har frågor som denna.

Mvh
TrustBuddy

nej varför det,ni är ju här inne och skriver nu.och man får mer svar här än man mailar och ringer er.

Hallo Trustbuddy.
Har ett lån hos er på 10.000 som förföll för en månad sedan - när fan hamnar den hos inkasso? Jag har inte hört något av er.

Anser för övrigt att Cecilia som jobbar hos er måste vara den mest inkompetenta medarbetaren i världen.
Maken till en värdelös kundkontakt.

Förfallet lån

Hej Oregistrerad gäst.

Så lång tid ska det inte ta för ett lån att gå vidare till inkasso. Kan du skicka ett mail till sverige@trustbuddy.com och fråga efter inkassoansvarig så ska vi se till att komma tillrätta med ditt lån och vad vi kan göra för att lösa detta på ett sätt som fungerar bra för oss båda.

Jag väntar på ditt mail!

Mvh TrustBuddy

"Jag väntar på ditt mail".

-Vem är du :D?

Lite underligt att ni tycker de är så värdelösa när ni ändå lånat av dem och dessutom ej betalt i tid, så är ju fallet inte betalat så går de till inkasso
Har själv lån där och aldrig blivit illa bemött

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp