Kan faktiskt bara hålla med digTyckte faktiskt att Happy Cash var en av dom bättre av dåliga smålån.
Nästan inga avgifter när jag hade dom för länge sen, dom var lätta att ha att göra med och man blev inte ruinerad varje månad. Man slutbetalade när man kunde. Inga uttagsavgifter/uppläggningsavgifter eller annat.
Från en gammal räkning jag har kvar på mailen:
AVISERING
Föreslaget månadsbelopp: 200,00 kr
Minsta månadsbelopp att betala: 200,00 kr
Förfallodag: 2020-08-28
Resterande kapitalskuld: 3000,00 kr
Ränta: 56,00 kr
Kostnader: 0.00 kr
Total skuld idag: 3056,00 kr
Vi har föreslagit ett månadsbelopp om 200,00 kr. Du kan självklart betala in mer. Du ska dock minst betala 200,00 kr denna gång. Önskar du reglera hela din skuld så klicka gärna in på "Mina Sidor"

Håller med dig!Tyckte faktiskt att Happy Cash var en av dom bättre av dåliga smålån.
Nästan inga avgifter när jag hade dom för länge sen, dom var lätta att ha att göra med och man blev inte ruinerad varje månad. Man slutbetalade när man kunde. Inga uttagsavgifter/uppläggningsavgifter eller annat.
Från en gammal räkning jag har kvar på mailen:
AVISERING
Föreslaget månadsbelopp: 200,00 kr
Minsta månadsbelopp att betala: 200,00 kr
Förfallodag: 2020-08-28
Resterande kapitalskuld: 3000,00 kr
Ränta: 56,00 kr
Kostnader: 0.00 kr
Total skuld idag: 3056,00 kr
Vi har föreslagit ett månadsbelopp om 200,00 kr. Du kan självklart betala in mer. Du ska dock minst betala 200,00 kr denna gång. Önskar du reglera hela din skuld så klicka gärna in på "Mina Sidor"
Listan börjar faktiskt redan bli ganske lång redan nu på banker som fått lägga ner senaste åren:Tror kommer nog stängning för fler snart, speciellt de här som har enorma räntor och påhittade avgifter
Är du säker extralånet stängts ner? Min bror ansökte hos så sent som igårListan börjar faktiskt redan bli ganske lång redan nu på banker som fått lägga ner senaste åren:
38:an
Aasa Kredit
Betalkoll
Catalunia Capital
Credigo
Credway
(Get)Divide
Easycredit
Euroloan/MASH
Everyday+
Extrakosing
Extralånet
Fellow Finance
Focuslån
Forex Privatlån
Frogtail
Förskottslön
GetGrace
GLASE
Happy Cash
Holm Bank
Instant Money Sweden
Kortlån
Kredera
Kredit365
Kreditkontot
Kundfinans
Lånbutiken
Meddelandelån
Minifinans
Mobillån
Monara
Nanoflex
Nanokredit
Nordnet
Onea
OPR Privatlån
PFC
Pluskan
Primal Capital
Profilkredit
Risicum
Sevenday
Slantar
Strandia Finans
Tando
Tusenlappen
Wästgöta/Jula
Säkert missat någon som lagt ner med.
Brixo verkar vara dom som ökar - Köpt upp ett gäng varumärken som jag förstår det. Även Luma Finans öppnar en ny sida då och då, Fairlo verkar vara relativt aktiv med ihopslagningar och sammarbeten.
I övrigt få aktörer som öppnat nytt sedan riksbanken höjde räntorna. Mycket möjligt att det blir ett gäng till som försvinner kommande 1-2 åren som du säger.
Easycredit finns väl kvar?Listan börjar faktiskt redan bli ganske lång redan nu på banker som fått lägga ner senaste åren:
38:an
Aasa Kredit
Betalkoll
Catalunia Capital
Credigo
Credway
(Get)Divide
Easycredit
Euroloan/MASH
Everyday+
Extrakosing
Extralånet
Fellow Finance
Focuslån
Forex Privatlån
Frogtail
Förskottslön
GetGrace
GLASE
Happy Cash
Holm Bank
Instant Money Sweden
Kortlån
Kredera
Kredit365
Kreditkontot
Kundfinans
Lånbutiken
Meddelandelån
Minifinans
Mobillån
Monara
Nanoflex
Nanokredit
Nordnet
Onea
OPR Privatlån
PFC
Pluskan
Primal Capital
Profilkredit
Risicum
Sevenday
Slantar
Strandia Finans
Tando
Tusenlappen
Wästgöta/Jula
Säkert missat någon som lagt ner med.
Brixo verkar vara dom som ökar - Köpt upp ett gäng varumärken som jag förstår det. Även Luma Finans öppnar en ny sida då och då, Fairlo verkar vara relativt aktiv med ihopslagningar och sammarbeten.
I övrigt få aktörer som öppnat nytt sedan riksbanken höjde räntorna. Mycket möjligt att det blir ett gäng till som försvinner kommande 1-2 åren som du säger.
Kollar man Easycredits hemsida så hänvisar dom till northmill verkar det som (?)Easycredit finns väl kvar?