A
Asia
Gäst
Poäng: 0
Försökte göra ansökan men det gör inte
har ni provat ?
har ni provat ?
har ni provat ?Nån som provat att lösa skulden hos Europainkasso (har en skuld där på 2000 kr efter att Happycash gick dit) och sen söka på nytt hos Happycash? Enligt kundtjänst ska det gå, men eftersom man ju trixar med allt fram och tillbaka skulle det ju vara "surt" att betala in 2000 till Europainkasso nu och sen ändå inte få nytt lån hos Happycash. Då fortsätter jag hellre betala 400 kr i månaden till Europainkasso ju...Har man oreglerad skuld till Svensk Europa inkasso är man spärrad hos Happycash
Provar nu . Jag slut betalade till just Europa inkssso för 2 mån och jag fick avslag nuNån som provat att lösa skulden hos Europainkasso (har en skuld där på 2000 kr efter att Happycash gick dit) och sen söka på nytt hos Happycash? Enligt kundtjänst ska det gå, men eftersom man ju trixar med allt fram och tillbaka skulle det ju vara "surt" att betala in 2000 till Europainkasso nu och sen ändå inte få nytt lån hos Happycash. Då fortsätter jag hellre betala 400 kr i månaden till Europainkasso ju...
Ok ingen idé att prova då…Provar nu . Jag slut betalade till just Europa inkssso för 2 mån och jag fick avslag nu
Vet inte kan ju va olikaOk ingen idé att prova då…
Skulle tro du har de i morgon, tid beroende på när de gör utbetalningen. Ibland kommer de vid 11-12, annars vid 16Någon som lånat av Happycash på senaste tiden? Hur snabba brukar pengarna betalas ut? Blev beviljad imorse och skulle få bekräftelsemejl när pengarna blivit utbetalda, dock har det inte kommit något än…
Tack för svar.Skulle tro du har de i morgon, tid beroende på när de gör utbetalningen. Ibland kommer de vid 11-12, annars vid 16