Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Fick Mail att skulden var reglerad och jag var välkommen att söka på nytt. Mailet kom dagen efter jag betalat. Fick ökat med 1000kr, va bara o söka så fort man fått mailet.
Detta var dock ett tag sedan.
Jag fick ett Mail att jag kunde söka. Men när jag söker så stor det att jag redan har ett lån? Men inget syns på mina sidor?

Ja alltså nu ska man ju inte alltid klaga. Men jag är lite av den åsikten att Happycash beviljar ganska snålt till många av sina kunder. Är det någon mer som är av samma uppfattning?

Måtte de gå i graven snarast!!! Bara namnet ... Osar ockerräntor! Glöm inte att kolla upp vilket inkasso dom har innan ni lånar och inte kan betala tillbaka!

Måtte de gå i graven snarast!!! Bara namnet ... Osar ockerräntor! Glöm inte att kolla upp vilket inkasso dom har innan ni lånar och inte kan betala tillbaka!
Tycker de är rätt schyssta på villkoren...
Hade 8k i skuld, med en betalnings plan på ~250-300:-/månad varav räntan bara var typ 20-30:- och resten amortering.

Jag fick ett Mail att jag kunde söka. Men när jag söker så stor det att jag redan har ett lån? Men inget syns på mina sidor?
Ingen har återkopplat till mig. Dåligt! Jag undrar om det står så om man har skuld his Europa inkasso?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp