Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Inte upplevt några problem med dom hittills iallafall. Lite förvånad att dom håller sig till 8.000 bara dock.

Haft dessa sen Dec 2019. Någon enstaka betalning kvar bara men har inget illa att säga om dom.
Lånade 4000:- till en kostnad av 200:-/Mån och missar man en betalning kommer det bara ut ett mail där dom påminner att man glömt att betala utan några extra påminnelse avgiftet eller liknande.

Skiftade mail vid ett tillfälle och missade en betalning till dom. I 3 månader hade dom skickat mail till min gamla mail om att jag missat en betalning. Till slut kom det ett sms ”Glöm inte att betala dina förfallna fakturor. Betala 200:- nu för att behålla samma återbetalningsplan”
Så även fast jag missat betalningar eller liknande har det aldrig blivit några extra kostnader…

Får man avslag måste man vänta 6 mån innan man kan söka igen. Riktigt dåligt.

Får man avslag måste man vänta 6 mån innan man kan söka igen. Riktigt dåligt.
Det tror jag inte. Jag ansökte hos dem för 1,5-2 veckor sedan och fick avslag. Efter att min årsinkomst uppdaterats (till det bättre) fick jag i fredags beviljat ett lån hos dem. Har sökt hos dem med jämna mellanrum, har säkert sökt 15 gånger.

Försökte ansöka igår stog att jag prova i september igen å ja sökte för nån månad sedan

Har dom nån mailadress? Hittar inget!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp