Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Hur snabbt får man utbetalning ifrån dessa? Är de lätta? Inga anmärkningar eller betalningsföreläggande någonsin enbart 1 annat lån på 20tusen via bisnode och en inkomst på lite över 200tusen. Trots det nekad hos t ex mobillan och profilkredit. Men antar att det är för att min bisnode nu är dålig då kanske.

Hur snabbt får man utbetalning ifrån dessa? Är de lätta? Inga anmärkningar eller betalningsföreläggande någonsin enbart 1 annat lån på 20tusen via bisnode och en inkomst på lite över 200tusen. Trots det nekad hos t ex mobillan och profilkredit. Men antar att det är för att min bisnode nu är dålig då kanske.

Jag fick pengarna dagen efter ansökan var beviljad. Eftersom dom tar Creditsafe så spelar ej din Bisnode in. Ingen aning om vilka krav dem har för övrigt.

Fan har dessa idioterna för mailadress? Jag ska fråga varför jag är spärrad :/ haha aldrig lånat och aldrig testat något där

Ja herregud vilken sida, ansökte men fick att jag hade för höga utgifter per månad vilka jag angav var hyra 3000kr och 500kr i övriga lån! Undrar vilka som får lån då iom att jag har väldigt låga kostnader med en ok inkomst och aldrig haft ett ärende hos kronofogden.

Ja herregud vilken sida, ansökte men fick att jag hade för höga utgifter per månad vilka jag angav var hyra 3000kr och 500kr i övriga lån! Undrar vilka som får lån då iom att jag har väldigt låga kostnader med en ok inkomst och aldrig haft ett ärende hos kronofogden.

testa i ljug , gör en ny ansökan, skriv 0 0 0 så kommer du få lån. Kan nästan garantera det.

Samma för mig, eller ja alltså har väl Svensson-inkomst inget hos kronofogden, inget fel på kreditvärdigheten på Creditsafe och inte speciellt höga lönekostnader.....avslag fick man såklart. Provade även mindre belopp än 8000..

testa i ljug , gör en ny ansökan, skriv 0 0 0 så kommer du få lån. Kan nästan garantera det.
Nix, testade att ljuga. Dessutom går det inte att skriva 0 i deras ansökan. Den känner väl av någonting i kreditupplysning, datorsystemet alltså men borde verkligen bli beviljad någon tusenlapp iallafall......

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp