Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Fattar inte har bra creditsafe score, har en inkomst som är äver 120 000 och inget hos KFM. Jag kryssade i ett lågt belopp på månatliga utgifter och får väl ut cirka 22000 i lön, ändå stod det att jag hade för höga utgifter i förhållande till min inkomst. Något är ju knasigt, förstår inte.

Fattar inte har bra creditsafe score, har en inkomst som är äver 120 000 och inget hos KFM. Jag kryssade i ett lågt belopp på månatliga utgifter och får väl ut cirka 22000 i lön, ändå stod det att jag hade för höga utgifter i förhållande till min inkomst. Något är ju knasigt, förstår inte.
Känns som det börjar sina i kassan. Det var nog väldigt högt tryck i början. Det känns ju standard för såna här bolag.

Mm men kanske så att jag har lite mer än jag fyllt i, tjejen provade nyss och fick 8000 beviljat (dock högre inkomst) dock inte det jag failade på.
Finns det något annat sådant här lån? Som inte dyker upp på listan bland alla de andra vanliga som finns på varje lista såsom, vivus, lumify, lendify, flexlimit osv...finns det något liknande detta som är lite i skuggan av de andra? Jag hittade Minifinans förut, dock avråder jag er starkt.

Jag har försökt göra en ansökan här i två dagar nu men fastnar bara på ”skapar ansökan”. Någon annan som är med om detta?

/Feskarn

Jag har försökt göra en ansökan här i två dagar nu men fastnar bara på ”skapar ansökan”. Någon annan som är med om detta?

/Feskarn

Testa med en annan webbläsare. Vet att de haft vissa problem tidigare, men länge sedan jag sökte hos dem.

Testa med en annan webbläsare. Vet att de haft vissa problem tidigare, men länge sedan jag sökte hos dem.

Jag har provat både Safari och Chrome med samma resultat. Jag får maila och fråga dem om det är ett medvetet fel hos dem.

Jag fick samma problem. Men provade varje dag i ca en vecka. Tillslut gick det på vanliga webbläsaren för IPhone. Vet ej varför. (Testade olika webbläsare varje dag )Blev beviljad 8k som kom snabbt in på kontot. Har fått min första faktura via mejl och allt verkar vara som det ska med dom. Minibelopp att betala är 400kr / månaden för mig. Synd att det strular för så många i början bara...

Jag fick samma problem. Men provade varje dag i ca en vecka. Tillslut gick det på vanliga webbläsaren för IPhone. Vet ej varför. (Testade olika webbläsare varje dag )Blev beviljad 8k som kom snabbt in på kontot. Har fått min första faktura via mejl och allt verkar vara som det ska med dom. Minibelopp att betala är 400kr / månaden för mig. Synd att det strular för så många i början bara...

när blev du beviljad? Extremt irriterande problem detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp