Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

HAHAHAHA blockad till 2020-03-30 ???????????????????????????
Är detta ett jävla skämt, alltså försöker de skylla ifrån sig. Personnummer så är väl det om man har ett aktivt lån eller ej?

Ni som fått dubbelt utbetalat , lovar er om ni inte betalar tillbaka för er skull så kommer ni ej få möjligheten till avbetalningsplan.
Fick ett mail att jag har 8 dagar på mig att återbetala ena lånet iochmed att jag fick dubbelt men tänkte betala direkt ändå så.

Testade att ansöka men fick användare blockerad fram till första mars nästa år. Skumt företag. Mejlade dom och dom kom med löjliga ursäkter och att dom av misstag har betalat ut lån 2 gånger till en del personer.
Men varför blockera kunder för den anledningen? Är det inte bättre att avaktivera ansökningsprocessen tills dem har fixat allt. Pajaser :D

Jag kan inte ens slutföra ansökan. Står bara ”skapar ansökan” och kommer ev vidare nånstans efter jag trycker ansök

Till mig säger dom att jag inte ens är blockad...Tog en printscreen till dom. Idioter. Varför är det bara idioter i den här branschen!?

ni som lyckas genomföra en ansökan, vad kör ni via, iphone? Android? Jag kör bankid via iphone och kommer inte vidare från första steget...

Dom verkar inte ha saker och ting på plats än...

Någon som har lyckas genomföra en ansökan idag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp