Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Gissar att dom har manuella uppläggning på hemsida, märkligt att lansera på fredagen och inte ha admin resurser under helgen som jobbar hehe.

men har man fått lånet upplagt känns det som de rullar på skarpt.

Hoppas dom gör så man kan höja sen till 15k.

Gissar att dom har manuella uppläggning på hemsida, märkligt att lansera på fredagen och inte ha admin resurser under helgen som jobbar hehe.

men har man fått lånet upplagt känns det som de rullar på skarpt.
Ja fast min ansökan hängde ju sig när jag skulle godkänna 15000. Men försöker jag göra en ny ansökan står det att jag redan har ett ärende. Så det känns ju som mina 15000 ska lösa sig på måndag. Men man kan ju inte ta ut nåt i förskott med en ny aktör...

Är det någon mer än mig som inte kommer vidare efter att ha signerat med MobiltBankID?
Funkar varken på datorn eller mobilen...

KOmedi
Vi kan tyvärr inte bevilja dig något LÅN EFTERSOM DU REDAN HAR EN SKULD TILL OSS HAHAHAAHAH VA?

fAN snackar dem om?
Jag har varken lånat hos er. ? är det något skumt här?

KOmedi
Vi kan tyvärr inte bevilja dig något LÅN EFTERSOM DU REDAN HAR EN SKULD TILL OSS HAHAHAAHAH VA?

fAN snackar dem om?
Jag har varken lånat hos er. ? är det något skumt här?

Ta det lugnt mannen.

HappyCash marknadsförs av McGreg Kredit som tidigare haft varumärken som 4Klöver, 1000lappen, Axcept, App Finans och 247 Credit. Du har ingen gammal skuld till något av de bolagen?

Är det någon mer än mig som inte kommer vidare efter att ha signerat med MobiltBankID?
Funkar varken på datorn eller mobilen...

Det var så för mig vid lunchtid igår, men vid kl. 14:30 igår funkade det.

Kan hända att deras sajt inte är riktigt stabil ännu? Pröva igen på måndag vetja :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp