Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Hallå! Är det någon av er som haft mailkontakt med dem som kan dela med sig av deras mailadress? Hittar den inte och har en del frågor.

Kanske kan någon av er besvara dem?

Hur kommer fakturan?/ andra eventuella brev? (Har en riktigt nyfiken brev hjälpare till mor vid längre resor)
Är det en kredit där de inbetalade beloppet kan tas ut igen?

Har sökt och blev beviljad, sökte 5 beviljades 5 men fick kalla fötter och avbröt ansökan, visst har detta bolag tidigare haft utlåning? Kan jag låna bekvämt och tryggt med dessa tror ni?

info@happycash.se

Någon som fått pengar utbetalda eller är detta bara ngn typ av ”förutsättningskobtroll”? Har inte fått ngt på mailen efter signeringen heller

Pengarna kommer förhoppningsvis på måndag. Då får vi svaret om dessa funkar på riktigt.

Fick svar från den adressen igår när jag mejlade dom

Testkörning måste väl menas att det inte är uppenoch snurrar? Fast tar dom creditsafe hmm

Testkörning måste väl menas att det inte är uppenoch snurrar? Fast tar dom creditsafe hmm
Någon hade kontaktat kundservice och fått svaret att de testkör skarpt, vilket jag tolkar som att beviljade lån gäller. Krediten ligger upplagd på Mina sidor och upplysning har kommit ifrån Creditsafe.

Någon hade kontaktat kundservice och fått svaret att de testkör skarpt, vilket jag tolkar som att beviljade lån gäller. Krediten ligger upplagd på Mina sidor och upplysning har kommit ifrån Creditsafe.
Jag fick också uppfattningen att det är skarpa tester. Varför skulle de annars stå att det är beviljat och ska utbetalas nästa vardag? Och att dom sänkt från 15k till 8k i maxbelopp tyder ju också på skarpt läge.

Verkar dock som merparten inte kan se beviljad kredit på "mina sidor" så därför är jag fortfarande lite skeptisk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp