Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happycash, när kommer dom igång

Är på sidan 3 för mig och trycker ansöka men det händer ingenting (står bara skapar ansökan)

Serverunderhåll från 12-13 idag står det på sidan

Jag var tvungen att ta första lånet på över 7 mån idag ... fick 3000 kr beviljat ... men kommer slutlösa den 25 denna mån ... hoppas pengarna kommer snabbt :)

Verkar vara beviljade i fredags som fått pengar. Ansökningar i helgen som blivit beviljade borde dyka upp efter lunch.

Någon som fått Mail efter lånet beviljats ? För inte fått någonting nämligen :)

Där kom 8000 kr in på kontot, har Handelsbanken. Detta var en mycket glädjande nyhet att det faktiskt fungerade :)
Jag blev beviljad 3000:- men när jag signerade så blev det något vaj med bank id och försöker jag igen så står det pågående ärende och det går inte göra en nya ansökan . Lånet finns ej på mina sidor även att jag kan logga in där . Nån mer som har det såhär ?
Fick 3000 kr beviljat idag med ... finns ditt lån på mina sidor nu ? För finns inte hos mig

Nä jag har inget på mina sidor står bara 0 och 0 . Avvaktar dagen .

provar jag att ansöka igen så står det att jag har ett pågående ärende .

Nä jag har inget på mina sidor står bara 0 och 0 . Avvaktar dagen .

provar jag att ansöka igen så står det att jag har ett pågående ärende .
Får hoppas det kommer :) hade varit kul
Och veta att om folk som fick sina pengar fick dom nått Mail som bekräftade att dom fått lånet ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp