Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Happy cash, högre belopp?

Om man betalar av hela Happy cash ( har 3700kr där) Får man låna ett högre belopp där rätt omgående? Eller blir man nekad, får inte låna någon annanstans, så funderar på om man blir nekad där med pga dålig kreditvärdighet trots tidigare lån som är avbetalt

Om man betalar av hela Happy cash ( har 3700kr där) Får man låna ett högre belopp där rätt omgående? Eller blir man nekad, får inte låna någon annanstans, så funderar på om man blir nekad där med pga dålig kreditvärdighet trots tidigare lån som är avbetalt
Inte säkert att du får låna igen ens, eller högre belopp. Jag betalade nyligen av hela min skuld 4000:-. Fick avslag när jag ansökte om ett nytt.

Inte säkert att du får låna igen ens, eller högre belopp. Jag betalade nyligen av hela min skuld 4000:-. Fick avslag när jag ansökte om ett nytt.
Samma här! Lånat där tre ggr och aldrig varit sen men fick avslag senast. Står att jag får söka pånytt 2023-12-31.

Nu är det ett tag sen. Men happycash nekade mig nytt lån efter jag slutbetalade. Var aldrig sen med en räkning. Sen stog det något i stil med att jag måste vänta ett halvår innan jag kan söka igen, nekad då också. Hade inga anmärkningar, inkasson eller liknande någon av gångerna.

Jag gjorde så typ 40 gånger med happycash, fick aldrig låna mer än 5K.

Prova Banknorwegian där kan man låna även med dålig kreditvärdighet. Dem lånar också 5000-10000.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp