Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Handla på faktura trots skuldsaldo & anmärkningar

hej, ibland kan det hända att man behöver lite kläder och smink fast ekonomin e tajt.
Jag fick tipps om att jag kan handla hos Yves Rocher på faktura om man håller sig under 400 per köp.
Kläder kan man handla hos ateliergs.se
Ett tipps bara om man behöver något lite akut när det är riktigt tajt med ekonomin.

Bonprix kunde jag handla på faktura, trots skuldsaldo på över 300000 och runt 20 betalningsanmärkningar. Handlade några gånger för runt 700 kr. Gick dock inte att delbetala.

Var väldigt dyrt inne på atilergs tycker jag , jag handlar på bon prix och där har jag inga problem med kredit

hej, ibland kan det hända att man behöver lite kläder och smink fast ekonomin e tajt.
Jag fick tipps om att jag kan handla hos Yves Rocher på faktura om man håller sig under 400 per köp.
Kläder kan man handla hos ateliergs.se
Ett tipps bara om man behöver något lite akut när det är riktigt tajt med ekonomin.

Vilken kreditprövning gör de om man handlar på faktura? Har du sett det?

Vilken kreditprövning gör de om man handlar på faktura? Har du sett det?
Nä, det har jag inte. Men skulle de göra en kreditupplysning skulle jag nog knappast få handla mot faktura. Jag har ju både anmärkningar o skuldsaldo. Men ska kolla under dagen om de trillar in några kopior på kreditupplysningar.

Puffar tråden igen…
Någon som har nåt tips?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp