Amazon har väl Bisnode ( Riverty)Hej!
Kan någon vara snäll mot och dela med sig ett par sidor man kan handla med faktura utan att det tas en full UC upplysning?
Yes det stämmer. Finns det fler där ute med Micro UC? Tänker mer på våra företag i Sverige.Amazon har väl Bisnode ( Riverty)
Tar inte Qliro etc Bisnode?Yes det stämmer. Finns det fler där ute med Micro UC? Tänker mer på våra företag i Sverige.
De är inte så villiga att erbjuda mig en kredit eftersom jag missade att betala för ett par år sedan men betalade omgående hela skulden innan det börjar hotas om inkasso och liknande. Efter det har de inte erbjudit mig en kredit.Tar inte Qliro etc Bisnode?
De är inte så villiga att erbjuda mig en kredit eftersom jag missade att betala för ett par år sedan men betalade omgående hela skulden innan det börjar hotas om inkasso och liknande. Efter det har de inte erbjudit mig en kredit.
Beror nog lite på beloppet du är ute efter? Jag tog en räntefri delbetalning på Resurs häromdagen och då togs en microUC. Det var ett belopp på 10000kr. Även Avida tog microUC vid en kredit på Elgiganten.Hej!
Kan någon vara snäll mot och dela med sig ett par sidor man kan handla med faktura utan att det tas en full UC upplysning?
Det är en liknande kredit jag tänker på också, runt 10000 kr. Var det hos själva resurs eller handlade du någonstans och ansökte om kredit? Vet du om Avida tar Micro UC på alla eller är det enskilt?Beror nog lite på beloppet du är ute efter? Jag tog en räntefri delbetalning på Resurs häromdagen och då togs en microUC. Det var ett belopp på 10000kr. Även Avida tog microUC vid en kredit på Elgiganten.
Förresten jag misstog mig. Avida tar full uc eftersom man får ett kreditkort ihop med delbetalningen, medans Svea och Resurs bara tar microUC. Iallafall i min upplevelse.Det är en liknande kredit jag tänker på också, runt 10000 kr. Var det hos själva resurs eller handlade du någonstans och ansökte om kredit? Vet du om Avida tar Micro UC på alla eller är det enskilt?