Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Handläggare omprövning skuldsanering

Hej, en borgenär begärde en omprövning av min skuldsanering (gjort tidigare inlägg om det). Pratade med handläggaren för 5.5 vecka sen och hon sa att det skulle ta ca 1 månad innan jag får ett beslut.
Har ringt kf genom växeln vid något tillfälle för att se om de tagit något beslut. De har skickat ut det till alla borgenärer som ska ha möjlighet att yttra sig. Vilket ett fåtal har gjort.
Kan jag ringa direkt till handläggaren och prata? Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Tips?

Hej, en borgenär begärde en omprövning av min skuldsanering (gjort tidigare inlägg om det). Pratade med handläggaren för 5.5 vecka sen och hon sa att det skulle ta ca 1 månad innan jag får ett beslut.
Har ringt kf genom växeln vid något tillfälle för att se om de tagit något beslut. De har skickat ut det till alla borgenärer som ska ha möjlighet att yttra sig. Vilket ett fåtal har gjort.
Kan jag ringa direkt till handläggaren och prata? Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Tips?
Det är väl bara att sitta lugnt i båten och vänta, är det så att du vill veta vad som händer kan du ringa till handläggaren och fråga hur det går.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp