Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Handelsbanken Platinum Mastercard

Lånar tråden lite. Tänkte öppna upp ett lönekonto hos Handelsbanken och lämna Swedbank och min vidriga historik bakom mig. Förstår att jag måste gå in på det lokala kontoret för att öppna ett konto. Jag vill bara ha ett lönekonto samt ett mastercard utan kredit. Kommer dom ta en UC? Kan dom neka mig om jag har lika mkt lån som årsinkomst och skyhög score och underskott?
om det är utan kredit då ser jag ingen anledning till att neka. många banker tar ingen kreditupplysning om man bara öppnar ett vanligt konto.
är du säker på att du måste in på ett kontor?detta bör man ju som med många andra banker kunna lösa på några minuter med bank ID direkt på hemsidan?

när jag öppnade Handelsbanken 2014 med kort utan kredit då tog dom ingen kreditupplysning

@A27 @Amex en fråga till er två grabbar. Det rör förvisso inte detta platinumkortet utan jag undrar angående American Express motsvarande platinum kund.
Tror ni man kan få det om man har hög belåning och vilken limit kan man vänta sig?
Kommer ha runt 5% i UC-risk när jag ansöker om det.

Osäker på hur snälla dom är på UC. Men kredit ca en tredjedel av deklarerad årsinkomst.
@A27 @Amex en fråga till er två grabbar. Det rör förvisso inte detta platinumkortet utan jag undrar angående American Express motsvarande platinum kund.
Tror ni man kan få det om man har hög belåning och vilken limit kan man vänta sig?
Kommer ha runt 5% i UC-risk när jag ansöker om det.

Terry fixa BN och sen deras kreditkort.

Pratade med chatten på handelsbanken. Dom tar tydligen UC på alla deras mastercard även fast jag vill ha ett utan kredit. Han visste inte vilken UC men kunde säga att den inte påverkar mitt kreditbetyg. Så det är mini UC dom tar alltså? Någon som skaffat handelsbanken nyligen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp