Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Handelsbanken igen, skickat till UC igen om misskött kredit?

För jag antar att du har skött dina betalningar enligt överenskommelse och inte har varit sen med pröjs

Clyro86 du ska själv läsa tråden innan du kommer med dryga och otrevliga inlägg! Hur kan du hoppa på Annlo när hon svarar på en direkt fråga från mig? Ett svar som du har misstolkat och inte är insatt i men ändå börjar härja om. Lägg ner!

Tack för ditt svar Annlo. Det verkar som att handelsbanken inte förstår det här med skuldsanering alls... de kanske inte har någon kontakt med sitt inkasso? Ska maila o fråga...

Clyro86 du ska själv läsa tråden innan du kommer med dryga och otrevliga inlägg! Hur kan du hoppa på Annlo när hon svarar på en direkt fråga från mig? Ett svar som du har misstolkat och inte är insatt i men ändå börjar härja om. Lägg ner!

Tack för ditt svar Annlo. Det verkar som att handelsbanken inte förstår det här med skuldsanering alls... de kanske inte har någon kontakt med sitt inkasso? Ska maila o fråga...
Tack snälla du!

Mitt senaste inlägg var just att jag inte tror på misskött kredit och därefter tips om hur man kan få väck dessa orättvisor. Jag är på Annlos sida då jag verkligen tror att hen inte har gjort något fel. Betonar dessutom vikten av ett förtydligande eftersom många här tycks missförstå inlägget. Men bedömer du det som ”dryg” och ”otrevlig” får det stå för dig... Vi kanske alla ska bättra på läskunnigheten här eller vad tror du Idiotfru?

Har du inte fattat att vi har skuldsanering??
Jo och jag säger att jag inte kan mycket i ämnet. Därför säger jag också att det nya skatteåtet har betydelse och att kfm kanske har gjort en miss? Vill du verkligen missförstå allt jag säger? Jag tar ju dig i försvar och försöker att uppmuntra dig att bestrida ”bedömning misskött kredit” då jag INTE tror att du har gjort något fel. Vad vill du människa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp