Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hamstring och Corona...

Jag hamstrade massa ersättning och gröt till lilleman. Såg att det nästan va tomt i butiken så tog ett ordentligt lass.

Jo jag köpte också ett par burkar extra mat till barnet men det var inte för att jag trodde det kommer vara slut imorgon utan mer för att jag ändå hade köpt det om en vecka.
Jag tänker på dessa dårar som köpte 20 paket toapapper och 50 paket pasta.

Var ett tag sedan jag var här, grattis till årets medlem Terry!!! :]

Hamstring och bunkring... Staten har ju i några år gått ut med att man ska klara sig själv några veckor vb. Har sedan flera år köpt någon extra pasta, någon extra av det där eller det där så jag skulle nog klara mig kanske 2 månader nu. Iofs skulle inte familjen då de inte är veganer. Jag utgår mycket från under 10an boken och det innebär mycket torkade bönor, ärtor. Linser. osv. Så jag har. Sen är jag inte snål, krisar det sig för grannen så är jag inte sämre än att jag kan bjuda om det är så. Klassiskt svennebekymmer att aldrig ha käk hemma och springa på ica hela tiden. Sen gnälls det om elakingar som har köpt alvedon för att de själva aldrig har hemma utan räknar iskallt med att det ska finnas när det redan är för sent.

Har inte pengar till hamstring tyvärr. Lika tomt i kyl, frys, skafferi som plånbok och konto. Kan bara handla det vanliga, dvs mjölk, pasta, falukorv, köttbullar, bröd, margarin och kaviar. Och veckans billigaste frukt. Har egentligen behov av schampo, deo och tvättmedel just nu men det får vänta tills på onsdag.

Trevliga sköterskor som finns i Skåne pratade med några idag då jag arbetat några timmar på 1177.
Så trevliga hade lite svårt med att höra då dialekten är annorlunda :facejoy::facejoy:
Men vi förstod varann och allt löste sig galant :folded::face3hearts:

Trevliga sköterskor som finns i Skåne pratade med några idag då jag arbetat några timmar på 1177.
Så trevliga hade lite svårt med att höra då dialekten är annorlunda :facejoy::facejoy:
Men vi förstod varann och allt löste sig galant :folded::face3hearts:
Ja, sjuksköterskor från Skåne är bäst haha. ❤️

Vad ska alla med jäst till?
Jag kan inte komma på en enda gång jag varit sjuk och legat och funderar på bakning..

Vad ska alla med jäst till?
Jag kan inte komma på en enda gång jag varit sjuk och legat och funderar på bakning..
Då har du inte träffat mig haha
Jag bakar alltid bröd, kakor m.m dels för det är billigare men även en hobby.
Inte när jag har migrän men förkyld el feber inga problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp