Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Halens /Ellos privat lån.

Precis lånat där och dom är lätta. Jag blev precis innan nekad av Good Cash och Big Bank men Halens / TF bank var inget problem.
Dom tar inte hänsyn till vilket belopp man söker om, är man godkänd för 5000 så är man också godkänd för 40000. Hade 6,7% på UC, mycket högt underskott av kapital, andra blancolån o krediter på flera hundra tusen och 11 förfrågningar. Inkomst hög men underskottet och hög andel andra lån brukar göra att det blir ett nej men inte hos Halens. Och behöver man så lika bra söka på 40 000 direkt.
Det ända jobbiga tycker jag är att Du själv måste ange exakt hur mycket Du har i total skuldbörda... :(
Har Du mycket & angav Du exakt?

Precis lånat där och dom är lätta. Jag blev precis innan nekad av Good Cash och Big Bank men Halens / TF bank var inget problem.
Dom tar inte hänsyn till vilket belopp man söker om, är man godkänd för 5000 så är man också godkänd för 40000. Hade 6,7% på UC, mycket högt underskott av kapital, andra blancolån o krediter på flera hundra tusen och 11 förfrågningar. Inkomst hög men underskottet och hög andel andra lån brukar göra att det blir ett nej men inte hos Halens. Och behöver man så lika bra söka på 40 000 direkt.

Oh visste inte att halens är TF bank också.
Jag har lån med Tf bank/credento
Och då hade jag ganska dåliga förutsättningar. Kanske inte går att få lån hos halens om man har på credento?

Skuldbrevet är nu på skrivet och postat, postade det nu i helgen, får se hur lång tid det tar innan jag har pengarna.
Och inget samtal ännu..

Har 7 förfrågningar, väldigt högt blanco, årsinkomst 340000kr.
Får se om jag får pengarna utbetalda idag.....

Förlåt, men vad innebär ”mycket höga” blancolån - kan du vara lite mer specifik & hur mycket fick Du låna? Ursäkte mina frågor, men står i valet & kvalet om jag vågar söka...

Hur snabbt fick du pengarna? Skickade in avtal i söndags , inget fått ännu....

Har Du provat att låna därifrån Ihope?!
Nej, vågar inte. Vill inte ta en UC än.
Jag är på svag kreditvärdighet (nästan mindre bra). kommer inte ihåg om jag var på svag eller mindre bra då jag sökte till TF Bank, men jag hade många krediter och lån då
Edit: menade Credento/TF Bank via advisa

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp