Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ha kvar kreditkort?

Hej behöver hjälp . jag har fått ett samlingslån på 170000 ska betala in 5700 varje månad är helt ok . jag har också betala in på mina 2 kreditkort . har tyvärr inte någon buffert än . ska jag ha kvar korten som en säkerhet vad tycker ni?

Hej behöver hjälp . jag har fått ett samlingslån på 170000 ska betala in 5700 varje månad är helt ok . jag har också betala in på mina 2 kreditkort . har tyvärr inte någon buffert än . ska jag ha kvar korten som en säkerhet vad tycker ni?
Hur mycket kredit är det på respektive kort? Vad har du för inkomst?

Hej jag har ca 20000 i netto lön å 20000 på mina kreditkort
Om du inte ska söka nytt lån alldeles snart så skulle jag avsluta ett av korten. Om du nu inte även har andra krediter liggande som syns på UC? Ser bra ut hos bankerna om du endast har en kredit och du får bra betyg om du har en kredit som har låg nyttjande grad. Räkna dock något med sämre betyg initialt men som efter tid återgår.

Vad är frågan egentligen? Varför skulle du avsluta korten om du behöver de som buffert?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp