Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Höjningen av ränta SEB

Mitt höjdes också med 1 % 100k kvar ca av ursprungligen 220.. beräknas öka med 3500 kr totalt..

SEB höjer hela tiden, jag har typ fått höjning varje månad eller varannan detta år. Dock inte denna storlek.

Mitt höjdes också med 1 % 100k kvar ca av ursprungligen 220.. beräknas öka med 3500 kr totalt..

SEB höjer hela tiden, jag har typ fått höjning varje månad eller varannan detta år. Dock inte denna storlek.
Ja de har höjat sen juli månad ursprungliga lån 350k nu som kvar 300k vet inte varför är det så olika för olika personer..

Är det inte så att 1% av 100k som är kvar är faktiskt 1000 kronor per år?

Är det inte så att 1% av 100k som är kvar är faktiskt 1000 kronor per år?

Ja, det är ju utspritt över den tid jag har kvar på lånet. Vet inte hur dom räknat. Betalar rätt lite per månad för jag har annat jag prioriterar att få bort.
Har runt 4-5 år kvar på det, men när jag blir klar med annat så kommer jag öka min amortering på ovan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp