Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjning hos GF Money?

Jag har 5000kr
Har betalat 1 faktura.
Om jag återbetalar lånet till fullo. Får jag erbjudande om höjning då? Erfarenheter någon?
Du behöver betala minst 3 fakturor i tid och i sträck för att eventuellt sedan ha chansen att kunna höja.
Den ”generella regeln” är att det ska vara 3 fakturor som är betalda i tid i sträck. Men varför jag skrev minst 3 månader i sträck är pga det ibland kan krävas lite beroende på din riskprofil.

Du behöver betala minst 3 fakturor i tid och i sträck för att eventuellt sedan ha chansen att kunna höja.
Den ”generella regeln” är att det ska vara 3 fakturor som är betalda i tid i sträck. Men varför jag skrev minst 3 månader i sträck är pga det ibland kan krävas lite beroende

Den ”generella regeln” är att det ska vara 3 fakturor som är betalda i tid i sträck. Men varför jag skrev minst 3 månader i sträck är pga det ibland kan krävas lite beroende på din riskprofil.
Om jag betalar denna månads faktura i en betalning och sen resterande av lånet i en ensam betalning så blir det 3 betalningar så kanske chanserna ökar?

Om jag betalar denna månads faktura i en betalning och sen resterande av lånet i en ensam betalning så blir det 3 betalningar så kanske chanserna ökar?
Inte alltid säkert. Jag har betalat 5 månader sträck utan någon höjning, frågat dom och dom sa betala av hela lånet sen ansök om nytt för att se om du har möjlighet

Jag har 5000kr
Har betalat 1 faktura.
Om jag återbetalar lånet till fullo. Får jag erbjudande om höjning då? Erfarenheter någon?
Jag är kund hos dem och har haft deras kredit på 5000 kr i över 12 månader, alltid betalat i tid. Aldrig blivit erbjuden höjning. Nu har jag en månad kvar att avbetala, sen stänger jag ner kontot hos dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp