Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Höjning av lån utan kreditprövning - Santander

Det tror jag inte, massa här på forumet har ju fått exakt samma erbjudande. Men har som sagt skött mitt lån klockrent i 7 månader så kan ju bero på det?
Loggade in på mina sidor, gick in på erbjudande och där var mitt förtryckta erbjudande!
20.000

Ska ringa dom imorgon se om jag kan få ner räntan lite men fick det ganska nyligen så skeptisk till att jag får igenom det en gång till :D

Får man mail om det eller loggar du in dagligen och kollar själv?

Jag tror jag fick det på mail!

Förlåt, lite OT, men är det någon som vet om det fungerar likadant med deras kreditkort?

När jag loggar in i appen står det under erbjudande ”du vet väl att du kan ha möjlighet att höja din kredit. Ring oss så ser vi över dina möjligheter tillsammans...”
Japp du kan få erbjudande om att höja utan kreditupplysning. Jag tror att det är max 6000 kronor.
Jag gjorde det via mina sidor, men det var rätt länge sen. Skötte mig bra så jag kunde höja 3 gånger, med 6000 kronor per gång. Något halvår mellan varje gång.
Ring och fråga vet jag, om du inte orkar ringa kan du testa att logga in på dina sidor och se om det finns där.
Det kan också röra sig om ett "erbjudande" att höja men med kreditupplysning. Du får fråga :)

Efter 7 månader fick jag (igen) höjning av Santander. Skött givetvis alla betalningar fläckfritt och i tid. Nu har jag ca 200.000 hos dom igen.
Vi utökade vårat igår em, eller ja min sambo då han står på det. Hur lång tid tog utbetalningen Terry?

Vi utökade vårat igår em, eller ja min sambo då han står på det. Hur lång tid tog utbetalningen Terry?

Jag fick pengarna samma dag faktiskt. Utökade på morgonen hade dom på eftermiddagen.

Är det efter klockan 13 får man pengarna nästa bankdag. De borde ha trillat in på kontot vid det här laget.

Hej!har fått erbjudande att höja lån men de gör en kreditprövning står de?

Har 4.05 i ränta där så en höjning där hade varit fint

beror på vad som står i brevet/mailet dom gånger jag fått erbjudande via brev och höjt så har dom inte gjort det

Dock om du har ansökt via någon lånförmedlare dom senaste 30dagarna så kommer du ej kunna höja om dom avslagit ansökan som låneförmedlaren skickat..

Men svaret på frågan är nej dom gör ingen UC om det enbart gäller att höja bef lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp