Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Ja men jag borde aldrig fått det, är antagligen därför dom spärrade mitt konto när dom insåg det.
De är lite så jag tror de är för mig också faktiskt.
Jag hade gjort 2 inbetalningar innan de lanserade 100k. Försökte höja till 50.000kr när de registrerat betalningen men fick avslag. Dagen efter lanserade de 100k och ja gjorde ansökan och den blev godkänd :facejoy: :facejoy: :facejoy:

De är lite så jag tror de är för mig också faktiskt.
Jag hade gjort 2 inbetalningar innan de lanserade 100k. Försökte höja till 50.000kr när de registrerat betalningen men fick avslag. Dagen efter lanserade de 100k och ja gjorde ansökan och den blev godkänd :facejoy: :facejoy: :facejoy:
Så va det för mig också, hade 20 000 och testade att höja någon dag innan och blev nekad men fick 100 000 dagen dom lanserade.

Haha lite komiskt att folk har fått ”påhittade spärr” på sina konton när de aldrig misskött sina betalningar mm, fairlo gör det bara för jävlas såklart, dock det konstiga är att ingen verkar ställa frågor till fairlo eller följa upp på varför man är spärrat. Man bara accepterar det :) jättekonstigt. Samtligt som det är endast ett fåtal som fått detta påhittade, ogrundade spärr och för alla andra funkar det som vanligt .

Haha lite komiskt att folk har fått ”påhittade spärr” på sina konton när de aldrig misskött sina betalningar mm, fairlo gör det bara för jävlas såklart, dock det konstiga är att ingen verkar ställa frågor till fairlo eller följa upp på varför man är spärrat. Man bara accepterar det :) jättekonstigt. Samtligt som det är endast ett fåtal som fått detta påhittade, ogrundade spärr och för alla andra funkar det som vanligt .
Jodå, men man måste maila nå kundombud för de svarar inte på varför i chatten. Inte så lätt och ge er information när man själv inte fått svar än :facejoy: Men får ja svar så återkommer jag ;)

Jodå, men man måste maila nå kundombud för de svarar inte på varför i chatten. Inte så lätt och ge er information när man själv inte fått svar än :facejoy: Men får ja svar så återkommer jag ;)
När och hur fick du veta att du var spärrad Anam ?
Du skrev ju innan här att du inte utnyttjat din kredit alls.

När och hur fick du veta att du var spärrad Anam ?
Du skrev ju innan här att du inte utnyttjat din kredit alls.
Jodå. Jag har utnyttjat den men är inte i behov av att ta ut dom pengarna jag kan ta ut. Men när jag läste här att fler blitt spärrade på att göra uttag så testade jag en mindre summa och de står samma för mig :)

fast det man kan klaga på är att har spärrat folk utan att ge notis att det kan ske. Och att dom har lagt spärr p.g av gamla grejjor. Inte nya missar alltså. Där har Fairlo gjort bort sig tycker jag.

Fairlo säger att jag fått ett uppsägningsbrev innan jag fick krediten, orkar inte försöka vinna den kampen!

fast det man kan klaga på är att har spärrat folk utan att ge notis att det kan ske. Och att dom har lagt spärr p.g av gamla grejjor. Inte nya missar alltså. Där har Fairlo gjort bort sig tycker jag.
Tycker jag inte alls. Gammal eller ny ”grejjor” spelar mindre roll. Bättre sent än aldrig speciellt när det gäller lån med hög ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp