Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Det är väl bara bra om fairlo har lite högre krav framöver egentligen. Att bara kunna höja alla krediter man har hela tiden är ju inte sunt i längden. Även om man alltid betalar i tid så kan det omöjligt vara rimligt att snabbt få lån upp emot 100k med dåliga förutsättningar (läs usel bisnode). Visst kan det rädda många här med dessa långivare men det är ändå bra om dom inte släpper igenom allt hela tiden. Själv så har jag 20k med usla förutsättningar. Vore så klart glad att komma upp i 100k för att samla massa småskräp men det vore egentligen helt orimligt sett till min kreditvärdighet och belåning.

Det är väl bara bra om fairlo har lite högre krav framöver egentligen. Att bara kunna höja alla krediter man har hela tiden är ju inte sunt i längden. Även om man alltid betalar i tid så kan det omöjligt vara rimligt att snabbt få lån upp emot 100k med dåliga förutsättningar (läs usel bisnode). Visst kan det rädda många här med dessa långivare men det är ändå bra om dom inte släpper igenom allt hela tiden. Själv så har jag 20k med usla förutsättningar. Vore så klart glad att komma upp i 100k för att samla massa småskräp men det vore egentligen helt orimligt sett till min kreditvärdighet och belåning.
Håller helt med, detta är en bra kreditgivare men tyvärr så har de fått in massa dåliga kunder som snart släpper till Inkasso och kreditförlusterna ökar så det är bra med lite tuffare villkor.

Avslag höja från 10/20tkr jag kan inte heller göra uttag
Min kompis fick oxå avslag 30/50tkr
Han kan inte heller göra uttag vet inte varför det är så men bara o acceptera

Håll dig borta då? Tycker inte fairlo är skitställe. Snabbt, enkelt, bra. Dyrt , absolut. Gå till storbanker om du vill men att säga ”skitställe” för man får avslag är bara barnslig. Detta ”skitställe” varit räddning för många
Det är fortfarande skitställe, alla lånebolag som beviljar på inga grunder alls är skit. Inser du inte det så har du problem. Dessa snabba pengar är grunden till denna ekonomiska misär många av oss lever i.

Hur stort utrymme har du att ta ut då? Tror man måste komma över ett visst belopp, typ 1.000:- innan man kan ta ut igen.

Testade också med uttag bara för o se, står att jag är spärrad för uttag.. :facejoy::facejoy: men ingen aning om varför för de har alltid kunnat dragit autogiro i tid osv..

Det är fortfarande skitställe, alla lånebolag som beviljar på inga grunder alls är skit. Inser du inte det så har du problem. Dessa snabba pengar är grunden till denna ekonomiska misär många av oss lever i.
Det du verkar ha svårt för att fatta är att du befinner dig på ett lånforum där många har dåligt ekonomi och sitter med skyhöga räntor. Fairlo kan och har hjälpt många att samla lån och klara sin vardag. Fattar du inte det borde du kanske inte hänga här

Det du verkar ha svårt för att fatta är att du befinner dig på ett lånforum där många har dåligt ekonomi och sitter med skyhöga räntor. Fairlo kan och har hjälpt många att samla lån och klara sin vardag. Fattar du inte det borde du kanske inte hänga här
Läs igen det jag skrev. Och tänk till en extra gång. Du kan ju inte mena allvar med att du tycker dessa bolag som lånar ut pengar och sätter folk i skiten är bra?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp