- Meddelanden
- 279
- Mottagna reaktioner
- 83
- Poäng
- 227
Hade du fått upp den gröna knappen alltså?Fick höja som sagt har 8 ff senaste 3 månaderna tack fairlo ni är bäääst
Hade du fått upp den gröna knappen alltså?Fick höja som sagt har 8 ff senaste 3 månaderna tack fairlo ni är bäääst
Nej ingen alls jag chansade bara som vanligt utöka ditt kredit på deras sida måste haft extremt jävla tur.Hade du fått upp den gröna knappen alltså?
Jag hade den gröna knappen, den spelar ingen roll över huvudtaget. Blev nekad ändåHade du fått upp den gröna knappen alltså?

Ja du har sagt det nu ett par ggrJag hade den gröna knappen, den spelar ingen roll över huvudtaget. Blev nekad ändå![]()

Nej min är inte registrerad. Betalde in sista 7000 så ville jag egentligen bara se det nollad
men tyvärr är den inte uppdateradSamma här, inte registrerad
Får hoppas att det är något galet med deras system idag annars borde dom ändra texten dom har innan man börjar med höjningen. Har aldrig missat en betalning, gröna knappen dök upp, har bättre bisnode nu än förra höjningen och ingen anmärkning, skuldsaldo eller utmätning har dykt upp så hade vart intressant att veta varför man blir nekad.
- Bisnode upplysning görs men vi utgår bara från Fairlo Score
- Vi tar en Bisnodeupplysning enbart för att säkerställa att ingen ny anmärkning, skuldsaldo eller utmätning har dykt upp.