Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Provade nu.
Har 3 månader irad och jag har fler än 1 förfrågningar på bisnode hos andra företag (försökte höja från 50–100) avslag direkt.
Tyvärr ändrade de kriterierna under tiden jag levlade. Vilket innebär att andra som haft fler än en förfrågan senaste 3 månaderna har fått höja men inte jag.
Trist att de skyller på sitt system, de borde se från fall till fall. Jag var liksom mitt under levlandets gång och du så ändrade de minsann. Sen skyller de på sitt system, visste inte detta. Gavs ingen utrymme eller chans.

Provade nu.
Har 3 månader irad och jag har fler än 1 förfrågningar på bisnode hos andra företag (försökte höja från 50–100) avslag direkt.
Tyvärr ändrade de kriterierna under tiden jag levlade. Vilket innebär att andra som haft fler än en förfrågan senaste 3 månaderna har fått höja men inte jag.
Trist att de skyller på sitt system, de borde se från fall till fall. Jag var liksom mitt under levlandets gång och du så ändrade de minsann. Sen skyller de på sitt system, visste inte detta. Gavs ingen utrymme eller chans.
Gjorde du det idag efter uppdateringen? Det har inte uppdaterats för mig än

Jag har 3 lyckade dragningar och tänkte höja från 30 till 50 idag. Har färre bisnodeförfrågningar denna gången än när jag höjde till 30 i juni men fick ändå inte höja…

Jag fick mail för en liten stund sedan och det är uppdaterat inne på mina sidor.

Jag har 3 lyckade dragningar och tänkte höja från 30 till 50 idag. Har färre bisnodeförfrågningar denna gången än när jag höjde till 30 i juni men fick ändå inte höja…
Idag? Verkar dock inte bara uppdaterat som sagt

Fick höja som sagt har 8 ff senaste 3 månaderna tack fairlo ni är bäääst

Bilagor

• Screenshot_20210927-170052_Chrome.jpg
    Screenshot_20210927-170052_Chrome.jpg
    112.6 KB · Visningar: 161
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp