Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Höjde kredit fairlo

Till 90% så kommer det nog att bli framflyttat är ytterst sällan sånt här händer när dem sagt det första gången tycker jag

Vilka höjningar har ni fått från 10K till nästa steg. En del har maxat direkt efter 3månader och en del upp till 20K

Till 90% så kommer det nog att bli framflyttat är ytterst sällan sånt här händer när dem sagt det första gången tycker jag
Redan framflyttat en gång i januari sa de till Streetspirit "innevarande kvartal" det ger den till sista mars. Nu är det innan semestrarna vilket rent logiskt borde vara före 1 juni.

Jag är mer "oroad" över risken att de går ifrån sin scoringmodell för högre summor. Och går tillbaka till att gå på upplysningens score.

Vilka höjningar har ni fått från 10K till nästa steg. En del har maxat direkt efter 3månader och en del upp till 20K

Standard verkar vara 10 - 20 - 30 - 50.

Själv gick jag från 10 till 20 efter tre inbetalningar.

Jag är mer "oroad" över risken att de går ifrån sin scoringmodell för högre summor. Och går tillbaka till att gå på upplysningens score.
Skulle tro att dem har den kvar ändå, ger ju dem chansen att få in mer pengar på kunder som betalar som dem ska men kanske inte har bästa bisnode

Ja precis, i Januari var målsättningen under första kvartalet för att flyttas fram till innan semestrarna. Jag skulle dock inte ta gift på att det kommer bli så. De har hela tiden varit tydliga med att det varit deras målsättning. Vi får se helt enkelt. Slänger iväg några frågor om scoring till Fairlo ;)

Redan framflyttat en gång i januari sa de till Streetspirit "innevarande kvartal" det ger den till sista mars. Nu är det innan semestrarna vilket rent logiskt borde vara före 1 juni.

100k hade varit najs månadskostand 2000 kr??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp